کد خبر: ۹۶۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۷۵
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارش از سوی دستگاه‌های متولی در حوزه اجرای قانون هوای پاک شد.

انتقاد سلیمی از عدم اجرای قانون هوای پاکبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای قانون هوای پاک بحث مهمی است که بخش‌های مختلف وظایف متعددی را برعهده داشتند اما اکنون بر روی زمین مانده است. از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم تا دنبال کند که چه کسی تقصیر و چه کسی قصور داشته و کدام دستگاه‌ها ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک داشتند؟

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: دهها دستگاه، متولی اجرای قانون هوای پاک بودند اما اکنون نه قانون اجرایی شده است و نه گزارشی به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود. انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول به مجلس گزارش ارائه کنند.

سلیمی با تاکید بر اینکه قانون هوای پاک بر روی زمین مانده است و باید مشخص شود که چرا اجرایی نمی‌شود؟ تصریح کرد: اگر این روال ادامه پیدا کند فضایی برای تنفس وجود نخواهد داشت و عملا امکان حیات در کلانشهرهای ما یعنی مشهد، تهران و اراک از دست می‌رود.

این عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آقایان در بودجه نیز به این موضوع توجه نداشته و بودجه‌ای برای این حوزه در نظر گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: