کد خبر: ۹۶۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۲
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «حقوق بشر اسرائیلی- صهیونیستی معنایی جز کشتن کودکان و زنان ندارد»، گفت: افتخار می‌کنیم که در کشور عزیزی قرار داریم که ترجمان حقوق بشر، واقعی است نه یک شعار دروغین.

نماینده ملایر: حقوق بشر اسرائیلی - صهیونیستی معنایی جز کشتن کودکان و زنان نداردبه گزارش خبرداغ به نقل  از  ایسنا، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری با اشاره به انفجار تروریستی در کرمان گفت: این فاجعه نگران کننده که خیلی از خانواده‌ها را داغدار کرد، نشان داد که معنای حقوق بشر اسرائیلی- صهیونیستی چیست؛ معنایی به جز کشتن کودکان و زنان در حقوق بشری که آنها فریاد می‌زنند، وجود نداد و به همگان ثابت شد که حرمت زنان و کودکان کجاست.

نماینده مردم ملایر در مجلس اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در کشور عزیزی قرار داریم که ترجمان حقوق بشر، واقعی است نه یک شعار دروغین.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: