کد خبر: ۹۶۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۹۷
همه افرادی که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیده یا آسیب دیده‌اند از سوی این بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهید یا جانباز محسوب می‌شوند.

حکم قطعی شهید و جانباز برای حادثه‌دیدگان حمله تروریستی کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : همه افرادی که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیده یا آسیب دیده‌اند از سوی این بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهید یا جانباز محسوب می‌شوند.

محمود پاکدل روز شنبه بیان کرد: همکاران ما این هفته اسامی افرادی که در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در پی حادثه تروریستی چهارشنبه ۱۳ دی به شهادت رسیده یا جانباز شده‌اند را از بنیاد شهید استان کرمان و استانداری این شهرستان اخذ می کنند و از سوی کمیسیون پزشکی برای جانبازان این حادثه درصد تعیین می کنند.

وی تاکید کرد: خانواده شهدا و افرادی که در این عملیات تروریستی جانباز شدند، تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.

سرپرست معاونت توسعه منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید در پاسخ به این پرسش که افرادی که در این حادثه مصدوم و به آنها درصد جانبازی تعلق می گیرد، چه تعداد هستند، گفت: تعداد جانبازان را بعد از تشکیل کمیسیون پزشکی و احراز جانبازی می توانیم اعلام کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: