کد خبر: ۹۶۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۵
سیدجواد ساداتی‌نژاد از حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

وزیر جنجالی رئیسی ردصلاحیت شد یا انصراف داد؟به گزارش خبرداغ به نقل از برنا: سیدجواد ساداتی‌نژاد از حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سیدجواد ساداتی‌نژاد از حضور در انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داده است و شایعات مربوط به تایید یا عدم تایید وی صحت ندارد.

وی نماینده دوره های دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی بود که در مجلس یازدهم به دلیل حضور در کابینه دولت به عنوان وزیر کشاورزی از سمت نمایندگی استعفا داد.

هر چند که ساداتی نژاد در ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ از سمت وزارت استعفا کرد اما این روزها، پرونده فساد چای دبش با نام او گره خورده است. غلامرضا نوری‌قزلجه هم اخیراً و پس از افشای فساد چای دبش خبر داد که پرونده ساداتی‌نژاد در ماجرای کوتاژ صوری( یکی از تخلفات واردات نهاده‌های دامی) در قوه قضائیه در حال پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: