کد خبر: ۹۶۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۴
ملیکا شریفی‌نیا، محمدرضا گلزار، کامران نجف‌زاده، مژده لواسانی و محمد بحرانی با برنامه‌ های مختلف در تلویزیون حضور خواهند داشت

صداوسیما در زمستان امسال با این ۵نفر، می‌خواهد بترکاند!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان :ملیکا شریفی‌نیا، محمدرضا گلزار، کامران نجف‌زاده، مژده لواسانی و محمد بحرانی با برنامه‌ های مختلف در تلویزیون حضور خواهند داشت

تلویزیون در فصل پاییز، فصل تازه‌ای از مسابقاتی را که پیش از این روی آنتن رفته بود، به جدول پخش اضافه کرد و برنامه‌های جدیدی هم در کنداکتور شبکه نسیم قرار گرفتند، اما نتوانستند مورد استقبال مخاطب گسترده قرار بگیرند. اکنون همزمان با فصل زمستان، شبکه‌های مختلف تلویزیون برنامه‌ها و مسابقات جدیدی را روانه آنتن خواهند کرد. «شکوفا»، «کتاب قانون»، «بسته پیشنهادی ۲»، «پانتولیگ»، «کودک‌شو ۵»، «بگو بخند ۲»، «برمودا»، «نسیمیشو» و «جام آرزوها» برنامه‌هایی جدیدی هستند که در جدول پخش زمستانی شبکه‌های یک، دو، سه و نسیم جای گرفته‌اند. در ادامه مطلب، نکاتی را درباره این برنامه‌ها می‌خوانید.

۴ مسابقه سرگرمی و استعدادیابی

طبق روال همیشگی، مسابقات سهم مهمی از تولیدات تلویزیون دارند بنابراین در فصل زمستان شاهد پخش چهار مسابقه مانند «شکوفا»، «پانتولیگ»، «کودک‌شو ۵» و «بگو بخند ۲» هستیم. پخش «شکوفا» و «بگو بخند ۲» از هفته جاری آغاز شد و اکنون روی آنتن هستند، اما «پانتولیگ» و «کودک‌شو» این روزها در حال ضبط هستند تا به آنتن برسند. «شکوفا» مسابقه‌ای در حوزه کارآفرینی است و دایره مخاطبانش چندان وسیع نیست، اما محوریت سه مسابقه دیگر سرگرمی است و شانس بیشتری برای جذب مخاطب دارند. «پانتولیگ» به واسطه مجری پرطرفدارش محمدرضا گلزار نیز برگ برنده اصلی تلویزیون محسوب می‌شود. «کودک‌شو» مسابقه موفقی بوده است، اما باید دید با تغییرات جدید و غیبت پژمان بازغی، کیفیت آن چه تغییری خواهد کرد. مسابقه استعدادیابی «بگو بخند» هم گرچه جای خالی برندها را در شبکه نسیم پُر نکرده، اما در مقایسه با دیگر برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیون، کیفیت استاندارد و قابل قبولی دارد.

صداوسیما در زمستان امسال با این ۵نفر، می‌خواهد بترکاند!

۳ بازیگر روی صندلی مجری

امین زندگانی، محمدرضا گلزار و ملیکا شریفی‌نیا سه مجری بازیگری هستند که زمستان امسال با برنامه‌ای در تلویزیون دیده می‌شوند. امین زندگانی پیش از این هم تجربه اجرا در تلویزیون را داشته‌ و برنامه‌هایی مانند «۱۴ اینچ» و «قرنطینه» را اجرا کرده است. مسابقه «شکوفا» تازه‌ترین تجربه او در این عرصه است. این مسابقه فرصت چالش‌برانگیزی برای زندگانی نبوده، اما او به پشتوانه بیان و صدای خوبی که دارد، همچنین تجربه‌های قبلی خود در این زمینه، به خوبی از پس اجرای «شکوفا» برآمده است. محمدرضا گلزار نیز تجربه اجرای «برنده باش» را در کارنامه دارد، اما «پانتولیگ» مربوط به بازی پانتومیم است بنابراین، لازم است که گلزار از یک اجرای رسمی و جدی فاصله بگیرد. ثبت‌نام شرکت‌کنندگان «پانتولیگ» آغاز شده است و احتمال دارد این مسابقه اسفندماه پخش شود. برخلاف امین زندگانی و محمدرضا گلزار، ملیکا شریفی‌نیا تا به حال تجربه اجرا نداشته و با «کودک‌شو ۵» وارد این عرصه شده است. شریفی‌نیا مسئولیت سختی برعهده دارد. او باید همپای بچه‌ها پیش برود و ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کند، در عین حال هیجان مسابقه را نیز حفظ کند و با والدین کودکان هم تعامل صمیمانه‌ای داشته باشد.


صداوسیما در زمستان امسال با این ۵نفر، می‌خواهد بترکاند!

مردم در نقش نمایندگان مجلس

سعید ابوطالب که طی سال‌های اخیر با تولید مسابقات بازی مافیا، در نمایش خانگی پرکار بوده و حضور موفقی در این مدیوم داشته، به تلویزیون بازگشته و مشغول تولید رئالیتی‌شویی به نام «کتاب قانون» است. در این رئالیتی‌شو فضای مجلس شورای اسلامی شبیه‌سازی شده است. شرکت‌کنندگان اصلی آن مردم هستند و دو بازیگر هم در نقش رئیس و آبدارچی مجلس در «کتاب قانون» حضور دارند. مردم در نقش نمایندگان مجلس، موضوعات مهم روز را به عنوان طرح یا لایحه بررسی می‌کنند و درباره آن صحبت می‌کنند. سازندگان این «کتاب قانون»، با اقشار مختلف جامعه صحبت کرده‌اند و افرادی را که تمایل داشتند، نماینده مجلس شوند به این رئالیتی‌شو دعوت کرده‌اند. سیروس همتی نقش آبدارچی مجلس را در «کتاب قانون» برعهده دارد.

برنامه‌های گفت‌وگومحور شبانه

«بسته پیشنهادی ۲»، «برمودا» و «نسیمیشو» سه برنامه گفت‌وگومحور جدید تلویزیون هستند. «بسته پیشنهادی» اولین‌بار سال ۱۴۰۰ پخش شده بود و هدف آن انتقال حال خوب بود. این برنامه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی می‌پراخت و به تناسب موضوعات، چهره‌های مختلفی به برنامه دعوت می‌شدند. «بسته پیشنهادی» به فصل دوم رسیده و مژده لواسانی همچنان اجرای آن را برعهده دارد. کامران نجف‌زاده خبرنگار و گزارشگر مشهور که مدتی است از فضای خبر فاصله گرفته، با «برمودا» که در قالب‌ تاک‌شو تولید شده، به تلویزیون بازمی‌گردد. این برنامه به موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می‌پردازد و در آن شاهد گفت‌وگوهایی صریح خواهیم بود. «نسیمیشو» دیگر برنامه گفت‌وگومحوری است مهمانان آن عوامل تولیدات شبکه نسیم خواهند بود.

صداوسیما در زمستان امسال با این ۵نفر، می‌خواهد بترکاند!

چهره‌ها همراه یک برنامه فوتبالی

قرار است یک برنامه فوتبالی به نام «جام آرزوها» نیز همزمان با بازی‌های جام ملت‌های آسیا روانه آنتن شود. چهره‌های مشهور در این برنامه با موقعیت‌های چالش‌برانگیزی مواجه می‌شوند و با کسب امتیاز، آرزوهایی را که برای این برنامه ارسال شده انتخاب می‌کنند تا برآورده شود. «جام آرزوها» یک برنامه خیریه است و هدف اصلی آن، عملی شدن آرزو و رویای اهالی یک خانواده، محله یا شهر است. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سردار آزمون، روزبه چشمی و هوتن شکیبا از چهره‌های حاضر در «جام آرزوها» هستند. محمد بحرانی نیز با کاراکتر «جناب خان» در بخش‌هایی از این برنامه حضور خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: