کد خبر: ۹۶۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۲۹۱
دکتر محمد زمانی به عنوان سرپرست جدید شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش منصوب و معرفی شد.

سرپرست جدید شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش معرفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تیپیکو، مراسم تکریم مدیرعامل شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش و معرفی سرپرست جدید این شرکت صبح امروز چهارشنبه 13 دیماه 1402در محل دفتر مرکزی شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش برگزار شد.

در این مراسم که دکتر حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت مدیره، دکتر عقیل آرین نژاد عضو موظف هیئت مدیره، معاونان و مدیران تیپیکو و همچنین اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش حضور داشتند، ضمن قدردانی از زحمات مهندس علمداری، دکتر محمد زمانی به عنوان سرپرست جدید شرکت معرفی شد.

دکتر عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: مهندس علمداری فردی بااخلاق و حرفه ای و پرتلاش است و ما مشتاق بودیم که ایشان ادامه دهند ولی متاسفانه ایشان بنا به مشکلات شخصی قادر به ادامه همکاری نبودند.

وی افزود: از طرف هیئت مدیره تیپیکو از زحمات شما تشکر می‌کنم  و برای شما در ادامه مسیر کاری و زندگی آرزوی موفقیت داریم.
دکتر عطار در پایان افزود: از تجربیات مهندس علمداری در هیئت مدیره شرکت توزیع داروهای دامی استفاده خواهیم کرد. همچنین از معاونان و مدیران شرکت هم تشکر میکنم.

مهندس علمداری هم در این مراسم ضمن خیر مقدم به دکتر عطار و هیئت همراه بابت این انتخاب بسیار صحیح از هیئت مدیره تیپیکو تشکر کرد و گفت: دکتر زمانی از اعضای موسس شرکت توزیع دامی بود و ما سالها سابقه همکاری در شرکت‌های پخش داریم و خواشمندم همانگونه که تاکنون از بنده حمایت کردید از دکتر زمانی هم حمایت کنید. در پایان هم برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

لازم به ذکر است، دکتر محمد زمانی دارای مدرک دکترای حرفه ای دامپزشکی از دانشگاه تهران است که مدیرعاملی شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش از سال 87 تا 94، مدیرعاملی شرکت نظام سبز صبا (زیرمجموعه نظام پزشکی ج.ا.ا)، مدیریت اجرایی درمانگاه دامپزشکی و داروخانه دامپزشکی و همچنین مسئول فنی توزیع شرکت زاگرس فارمدپارس ازجمله سوابق اجرایی ایشان است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: