کد خبر: ۹۶۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۱۱۰
۲ روز پس از آن که میکی ماوس به تملک عموم درآمد اعلام شد فیلم ترسناک «ویلی قایق بخار» با حضور میکی ماوس ساخته می‌شود.

میکی ماوس ترسناک می‌شود/ ۲ روز پس از تملک عمومی اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر :۲ روز پس از آن که میکی ماوس به تملک عموم درآمد اعلام شد فیلم ترسناک «ویلی قایق بخار» با حضور میکی ماوس ساخته می‌شود.

موشی که کاردکی خون‌آلود در دست دارد و روی یک اسکله ایستاده و به آب و خط افق شهر نیویورک نگاه می‌کند، تصویر جدیدی است که از میکی ماوس در ذهن‌ها حک می‌شود.

در حالی که نسخه میکی ماوس از سال ۱۹۲۸ روز دوشنبه از حق کپی رایت خارج و به مالکیت عمومی درآمد، تولیدکنندگان مستقل فیلم‌های ترسناک وقت خود را تلف نکرده‌اند و یکی از آنها اعلام کرده از این شخصیت برای یک فیلم ترسناک بهره می‌گیرد.

استیون لامورته قرار است یک کمدی ترسناک فعلاً بی‌عنوان را بر مبنای تصویری از اولین کارتون میکی کارگردانی کند. در این فیلم موشی که سادیسم دارد گروهی از مسافران بی‌خبر کشتی را عذاب می‌دهد. تولید این فیلم قرار است از بهار آغاز شود.

لامورته با انتشار یک بیانیه خبر داد: «قایق بخار ویلی» برای نسل‌ها شادی به ارمغان آورده است، اما در زیر آن نمای بیرونی شاد، پتانسیلی برای ترور نهفته است.

وی افزود: این پروژه‌ای است که رویای آن را داشتم و می‌خواهم هر چه زودتر برداشت پیچیده از این شخصیت دوست داشتنی را به دنیا ارایه کنم.

لامورته پیش از این کارگردانی فیلم «وسطی» را که برداشتی ترسناک از شخصیت گرینچ (از کتاب کودکانه «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید» دکتر زئوس) بود، انجام داده بود.

وی در مصاحبه‌ای گفت: همه اینها از عشق ما به این شخصیت‌ها ناشی می‌شود. همه ما فیلمسازان در واقع مثل بچه‌هایی هستیم که شن‌بازی می‌کنند. نمی‌خواهیم این شخصیت‌ها را خراب کنیم یا پولی سریع به دست آوریم، بلکه می‌خواهیم آن‌ها را دوست داشته باشیم و به آن‌ها احترام بگذاریم و به آنها در صحنه‌ای جدید نور بتابانیم.

کپی رایت دیزنی بر «کشتی بخار ویلی» و نسخه اولیه میکی و مینی ماوس روز دوشنبه به پایان رسید، اما هنوز کپی رایت شخصیت‌های بعدی و آشناتر آنها که سال‌ها بعد ظاهر شدند، در تملک دیزنی است. دیزنی گفته در دفاع از آرم تجاری خود نیز جدی است و می‌تواند به دلیل هرگونه سواستفاده از آرم برندش شکایت کند.

لامورته هم گفته با یک تیم حقوقی کار می‌کنند تا مطمئن باشد در چارچوب قانون عمل می‌کنند.

در این فیلم شخصیت موش قاتل «میکی ماوس» نامیده نمی‌شود، اما در «قایق بخار ویلی» دست به عمل می‌زند.

فیلم «وسطی» سال ۲۰۲۲ اکران شد و حدود یک میلیون دلار در سینماهای سراسر جهان فروخت. تهیه کنندگان آن فیلم لامورته، ایمی شوماخر و مارتین ملول بودند.

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که یک تیزر تبلیغاتی از فیلمی به نام «تله موش میکی» روز دوشنبه منتشر شد. این فیلم هم یک فیلم ترسناک به کارگردانی جیمی بیلی است که به نظر می‌رسد پیشتر ساخته شده و منتظر آزاد شدن این شخصیت بودند. سازندگان فیلم گفتند فیلم احتمالاً ماه مارس اکران می‌شود.

اولین فیلمی که یک شخصیت محبوب را پس از به تملک عموم درآمدن به دنیای ترسناک برد «وینی پو: خون و عسل» بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: