کد خبر: ۹۶۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۸
روزنامه کیهان به حضور سعید لیلاز در تلویزیون و حرف هایش در مناظره با جبرائیلی واکنش تندی نشان داد.

واکنش کیهان به حضور سعید لیلاز در مناظره تلویزیونی/ او را آوردید که حرف مفت بزند و بگوید ۹ دی فقط یک میدان است، آن هم سوراخ؟به گزارش خبرداغ ، روزنامه کیهان به حضور سعید لیلاز در تلویزیون و حرف هایش در مناظره با جبرائیلی واکنش تندی نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت:

 ثمره کوتاه آمدن در برابر فتنه‌گران کودتای سال ۸۸ و تریبون دادن به افراد هتاک و عدم صدور احکام بازدارنده برای آنان همین می‌شود که شخصی مثل لیلاز با حضور در تلویزیون جمهوری اسلامی حرف مفت بزند و بگوید ۹ دی فقط یک میدان در تهران دارد که آن هم سوراخ است. این گستاخی و توهین به ملت ایران چگونه قابل تحمل است؟

جا دارد در سالگرد ایام حماسه به یادماندنی ۹ دی و خاموش کردن فتنه ۸۸ رسانه ملی مروری دوباره بر اعترافات فتنه‌گران و سران خائن یاغی و باقی بر بغی داشته باشد تا نسل جدید بتواند ابعاد فتنه و خودفروخته‌هایی که نمک انقلاب را خوردند و نمکدان‌ را شکستند و جریان نفوذ و تأثیر آن بر شخصیت‌ها را بازخوانی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: