کد خبر: ۹۶۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۹
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود تغییر تعرفه‌های اینترنت پس از فراهم کردن بسترهای لازم صورت گیرد و وزیر ارتباطات اجازه ندهد که با تغییر تعرفه‌ها به جامعه فشاری وارد شود.

آزادی‌خواه: تغییر تعرفه‌های اینترنت با فراهم کردن بستر لازم انجام شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه اینترنت برخی نمایندگان گلایه‌مند هستند با توجه به شرایط کنونی در مورد تغییر تعرفه‌های اینترنت از وزیر ارتباطات انتظار داریم تا تدبیری داشته باشد و اجازه ندهد تا به جوانان و مردم با تغییر تعرفه فشار وارد شود.

وی اظهار کرد: بهتر است تغییر تعرفه‌های اینترنت در زمان فراهم شدن مقدمات آن صورت گیرد و انتظار می‌رود تا وزیر ارتباطات تدبیری در این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: