کد خبر: ۹۶۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۱۵۴
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که افزایش حقوق ۱۸ درصدی برای کارکنان دولت در سال آینده با تورم همخوانی ندارد، گفت: افزایش حقوق کارگران و کارمندان نیازمند توجه ویژه است.

بدری: به حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ توجه ویژه شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی‌ماه، اظهار داشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و در مناسبت‌های مختلف ثابت کرده است که مردم پای انقلاب و نظام خود محکم ایستاده‌اند مسئولان نیز باید در رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم گام‌های موثرتری بردارند.

وی در ادامه در تذکری بیان کرد: در آستانه آخر سال انتظار می‌رود وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در افزایش حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ عنایت ویژه‌ای داشته باشد. باید به افزایش حقوق کارکنان وزارتخانه های جهاد کشاورزی، کشور و  بهداشت به صورت ویژه توجه شود چرا که اکنون حقوق‌های پایینی دریافت می‌کنند. افزایش ۱۸ درصدی حقوق کارکنان دولت با تورم بالای ۴۰ درصد همخوانی ندارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همچنین از کاهش سرعت اینترنت و افزایش قیمت آن انتقاد کرد.

بدری اظهار کرد: انتظار می‌رود به مشکل سیب‌زمینی‌کاران اردبیل توجه و موانع صادرات سیب‌زمینی برداشته شود. اکنون سیب‌زمینی در انبار کشاورزان دپو شده و در حال خراب شدن است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: