کد خبر: ۹۶۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۰۸
ویتال هاینن احتمالا از گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران حذف شده است.

شورای فنی والیبال علیه سرمربی مشهوربه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: ویتال هاینن احتمالا از گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران حذف شده است.

دیروز در فدراسیون والیبال اعضای شورای مشورتی گرد هم آمدند تا نظرات خود را درباره‌ آینده تیم ملی و سرمربی آن اعلام کنند و از بین چهار گزینه آنجلو لورنزتی، ویتالی هاینن، روبرتو پیاتزا و سعید معروف یکی را انتخاب کنند.

با توجه به نظرات اعضای شورای مشورتی و کمیته فنی تقریبا هیچ‌کس صحبتی از ویتال هاینن سرمربی بلژیکی نکرد و شرایط برای او در این جلسه خوب پیش نرفت و محور گفت‌وگوها بین سه گزینه دیگر بود.

با توجه به اتفاقات و بحث‌های دیروز اعضای شورای مشورتی و همچنین نظر خود وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال، باید دیگر ویتالی هاینن را از جمع گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران حذف کنیم و حالا باید بین سه گزینه لورنزتی، پیاتزا و معروف یکی را سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران بدانیم.

ویتالی یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ ملی والیبال ترکیه نیز محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: