کد خبر: ۹۶۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷
تعداد بازدید: ۱۱۱
چهار دهه پیش، ایجی تویودا، رئیس تویوتا، تمام توان شرکت خود را به سمت ایجاد یک پرچمدار جدید هدایت کرد. ۱۴۰۰ مهندس، ۲۳۰۰ تکنسین، نزدیک به دو میلیون مایل آزمایش، و یک میلیارد دلار هزینه، اعدادی هستند که برای ایجاد این پرچمدار خرج شده است. شش سال بعد، در ژانویه ۱۹۸۹، لکسس LS۴۰۰ در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد و این برند جدید، بازی خودروهای لوکس را برای همیشه تغییر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، چهار دهه پیش، ایجی تویودا، رئیس تویوتا، تمام توان شرکت خود را به سمت ایجاد یک پرچمدار جدید هدایت کرد. ۱۴۰۰ مهندس، ۲۳۰۰ تکنسین، نزدیک به دو میلیون مایل آزمایش، و یک میلیارد دلار هزینه، اعدادی هستند که برای ایجاد این پرچمدار خرج شده است. شش سال بعد، در ژانویه ۱۹۸۹، لکسس LS۴۰۰ در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد و این برند جدید، بازی خودروهای لوکس را برای همیشه تغییر داد.

امیرمسعود عابدین: این LS۴۰۰ موجود در تصویر، برای حراج در Bring a Trailer حضور دارد. این خودرو یک نمونه اولیه با ۱۰۶ هزار کیلومتر کارکرد است. LS۴۰۰ با پیشرانه ۴.۰ لیتری V-۸، مدتهاست که ثابت کرده بادوام و بسیار با کیفیت است.

کیفیت این خودروی ۳۵ ساله از چینی‌های مونتاژی بازار ایران بالاتر است! /عکس

بیشتر بخوانید:

رنگ نقره‌ای این خودرو در اینجا، واقعاً طرحی را نشان می‌دهد که به شکلی جاودانه کهنه شده است. محصولات مدرن لکسس امروزه با زوایای تند و تیز و جلوپنجره‌های بزرگ عرضه می‌شوند که با طراحی‌های دهه ۹۰ خود بسیار فاصله دارند.

کیفیت این خودروی ۳۵ ساله از چینی‌های مونتاژی بازار ایران بالاتر است! /عکس

تویوتا در زمان معرفی این خودرو، تیزری از LS۴۰۰ منتشر کرد که با سرعت ۲۳۳ کیلومتر بر ساعت در یک جاده در حال حرکت بوده و در این حین، تعدادی لیوان‌ روی خودرو، روی هم چیده شده است. پیام آن ساده بود: پرچمدار جدید ما نرم‌ترین خودرویی است که می‌توانیم بسازیم. لکسس با این کار، مرسدس بنز کلاس S و بی ام و سری ۷ را دعوت به رقابت کرد!

کیفیت این خودروی ۳۵ ساله از چینی‌های مونتاژی بازار ایران بالاتر است! /عکس

با این حال، از آنجایی که LS۴۰۰ یک سدان لوکس بزرگ است تا یک خودروی اسپرت، این یک خودروی کلکسیونی نیست که ارزش آن افزایش یابد. در عوض، این فقط یک ماشین واقعاً دلپذیر و قابل اعتماد برای رانندگی و لذت بردن از راحتی است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: