کد خبر: ۹۶۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۹۸
مدیر برنامه‌های بال ایرانی تیم فاینورد هلند گفت که جهانبخش به دنبال ادامه حضور در فوتبال اروپا است.

واکنش مدیر برنامه‌های جهانبخش به پیشنهاد استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مدیر برنامه‌های بال ایرانی تیم فاینورد هلند گفت که جهانبخش به دنبال ادامه حضور در فوتبال اروپا است.

امیر هاشمی مقدم درباره حضور جهانبخش در لیست مدنظر نکونام برای پیوستن به استقلال گفت: مذاکره‌ای از جانب باشگاه استقلال با من نشده است. تمرکز علیرضا در حال حاضر صددرصد روی همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2023 است و در رده باشگاهی هم تنها روی فاینورد تمرکز دارد.

مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش و مدرس رسمی فیفا در هلند، درباره آینده حرفه‌ای این بازیکن که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه فاینورد در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، اظهار داشت: علیرضا به دنبال این است که فصل را با فاینورد به پایان برساند و پس از آن هم خواهیم دید چه می‌شود، اما جهانبخش قصد دارد همچنان در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد و فوتبال اروپا اولویت او خواهد بود.

جهانبخش 30 ساله که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، تاکنون در 96 بازی برای فاینورد به میدان رفته و آمار 17 گل زده و 15 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: