کد خبر: ۹۶۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۷
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف شهریه فوق برنامه مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی را ۴۰ درصد شهریه مصوب (برنامه درسی رسمی) تعیین کردند.

تعیین سقف شهریه فوق برنامه مدارس غیر دولتیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه و در جریان رسیدگی به گزارش آموزش تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی ماده ۹ این طرح را به شرح زیر تصویب کردند:

«ماده ۹- در ماده ۱۵ بعد از عبارت «شرایط منطقه‌ای» عبارت «و رتبه بندی سالانه معلمان» اضافه می‌شود  و در منتهای ماده عبارت «اعلام عمومی و اجرا می‌شود» جایگزین عبارت «قابل اجرا است» می‌شود و یک تبصره به شرح زیر به ماده ۱۵ قانون الحاق می‌شود:

تبصره- سقف شهریه فوق برنامه مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی نباید در هیچ حالتی از ۴۰ درصد شهریه مصوب (برنامه درسی رسمی) بیشتر باشد. دریافت شهری بالاتر از این مبلغ مشمول مجازات‌های موضوع ماده ۳۵ این قانون می‌باشد. شورای راهبردی برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مکلف است ظرف سه ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون مصادیق فوق برنامه را تعیین و ابلاغ نمایند.»

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: