کد خبر: ۹۶۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۱۴۱
یک روزنامه آمریکایی به شرایط آشفته و نابه‌سامان ارتش رژیم صهیونیستی در روز آغاز عملیات طوفان الاقصی اذعان کرد.

چندین ساعت طول کشید تا تل‌آویو بفهمد چه اتفاقی افتاده استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : یک روزنامه آمریکایی به شرایط آشفته و نابه‌سامان ارتش رژیم صهیونیستی در روز آغاز عملیات طوفان الاقصی اذعان کرد.

به نقل از المیادین، تحقیقات جدید صورت گرفته توسط روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز بیانگر آن است که در روز آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ ۷ اکتبر گذشته توسط نیروهای مقاومت فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی از کمبود تجهیزات نظامی و نابه سامانی درون سازمانی رنج می‌برد.

در این گزارش آمده است: این شرایط آشفته باعث شده بود نیروهای اسراییلی اطلاعات مربوط به تحولات عملیات را از رسانه‌های جمعی و فضای مجازی کسب کنند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: نیروهای گردان‌های قسام از ۳۰ نقطه وارد منطقه شده و به سرعت به سمت شهرک‌ها حرکت کردند. این در حالی بود که ارتش اسراییل یک برنامه مشخص برای رویارویی با چنین عملیاتی از سوی غزه نداشت.

نیویورک تایمز در پایان نوشت: چندین ساعت طول کشید تا ارتش اسراییل متوجه حجم حمله صورت گرفته شود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز به تازگی اذعان کرده است که رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب اراضی اشغالی گرفتار یک دام راهبردی شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: در جبهه شمالی شاهد جنگ با نیروهای مقاومت لبنان هستیم و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از خانه‌های خود در این منطقه خارج شده اند. تل آویو چگونه می‌خواهد آن‌ها را به منطقه بازگرداند؟

ناصر اللحام تحلیلگر امور فلسطین در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: کابینه رژیم صهیونیستی یک کابینه عادی نیست بلکه یک باند مافیایی است که کنترل امور اسراییل را به دست گرفته است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از نتایج نظرسنجی‌ها یا برگزاری تظاهرات علیه خود تاثیر نمی‌گیرد.

وی در ادامه افزود: در چنین شرایطی نظامیان صهیونیست شاهد وجود تناقضات و لفاظی ها میان سیاسیون و احزاب مختلف هستند و از خود می‌پرسند چه اتفاقی رخ داده و چه دلیلی باعث شده که او اکنون در غزه در حال جنگ باشد؟

منذر سلیمان یک تحلیلگر دیگر در این خصوص تاکید کرد: این نیروهای مقاومت هستند که سناریوی روز بعد را مشخص می‌کنند. اشغالگران صهیونیست هنوز نتوانسته اند به اهداف خود دست پیدا کنند. هنوز در منطقه‌هایی که اشغالگران مدعی به دست گرفتن کنترل آن‌ها هستند درگیری وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: