کد خبر: ۹۶۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
روزنامه جمهوری اسلامی خبر جر و بحث شدید یک فرماندار و رئیس آموزش و پرورش را بر سر مسائل انتخاباتی منتشر کرده است.

لو رفتن فایل صوتی جر و بحث شدید آقای فرماندار و رئیس آموزش و پرورش /باید خرج و مخارج صبحانه، نهار و شام ستاد انتخابات را بدهید!به گزارش خبرداغ ، روزنامه جمهوری اسلامی خبر جر و بحث شدید یک فرماندار و رئیس آموزش و پرورش را بر سر مسائل انتخاباتی منتشر کرده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشت؛

انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی‌ خبر از جَر و بحث شدید فرماندار داراب با رئیس آموزش و پرورش این شهر بر سر خرج و مخارج صبحانه و نهار و شام ستاد انتخابات می‌دهد. فرماندار اصرار دارد مخارج ستاد انتخابات بر دوش آموزش و پرورش و مدارس و والدین دانش‌آموزان گذاشته شود و رئیس آموزش می‌گوید ما چنین بودجه و امکاناتی نداریم ولی فرماندار با ادبیاتی سخیف او را تهدید می‌کند و می‌گوید «اگر نمی‌توانی از عهده این مخارج بربیائی، استعفا بده»! واقعاً برای نظام جمهوری اسلامی وجود چنین افرادی در منصب فرمانداری زیبنده نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: