کد خبر: ۹۶۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۲۳
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ابراز امیدواری کرد که کاروان اعزامی به المپیک زمستانی جوانان بتواند نتایج خوبی در رویداد پیش‌رو کسب کند.

نظریان: امیدوارم نتایج المپیک زمستانی جوانان بهتر از دوره‌های قبل باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت فدراسیون اسکی:رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ابراز امیدواری کرد که کاروان اعزامی به المپیک زمستانی جوانان بتواند نتایج خوبی در رویداد پیش‌رو کسب کند.

در راستای معرفت افزایی و دانش افزایی فرهنگی المپین های اعزامی به المپیک زمستانی جوانان ، امروز و پیش از بدرقه ملی پوشان اسکی آلپاین و صحرانوردی نشست دکتر فتحی رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون با کاروان اعزامی و مسئولان فدراسیون از جمله رئیس ،دبیر و مسئول کمیته آموزش در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه عباس نظریان درباره اعزام 5 ورزشکار به بازی‌های المپیک زمستانی جوانان اظهار داشت: چهارمین دوره المپیک زمستانی جوانان قرار است از 19 ژانویه (29 دی ماه) به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار شود و کاروان ایران با 5 ورزشکار شامل دو سهمیه در آلپاین و سه سهمیه در صحرانوردی در این رویداد شرکت خواهد کرد. سارینا احمدپور و علی بلوکات در اسکی آلپاین و پرستو آبسالان، ملیکا میرزایی و امیرمحمد ابوالحسن‌زاده در اسکی صحرانوردی نمایندگان کشورمان در این دوره از بازی‌ها هستند که امیدواریم نتایج خوبی بگیرند.

وی افزود: این 5 ورزشکار به همراه سمانه بیرامی باهر مربی تیم صحرانوردی و امید تیر مربی تیم آلپاین، قرار است امروز راهی کره جنوبی شوند تا در کمپ 10 روزه‌ای که از طرف کمیته المپیک کره جنوبی و فدراسیون اسکی این کشور ایجاد شده، شرکت کنند و با آمادگی بیشتری در المپیک زمستانی به میدان بروند. هزینه‌های این کمپ از سوی میزبان پرداخت شده و به منظور ایجاد فضایی بهتر برای اسکی‌بازان جوان پیش از آغاز رویداد اصلی است.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی درباره شرایط این پنج ورزشکار عنوان کرد: دوره‌های آمادگی جسمانی در تابستان به میزبانی تبریز انجام و اردوهایی در تهران، شهرهای شمالی برگزار شد. سارینا احمدپور و علی بلوکات دو ملی‌پوش آلپاین کشورمان یک ماه در اتریش حضور داشتند و در کمپ این کشور و چند مسابقه شرکت کردند که هفته گذشته به ایران بازگشتند. در صحرانوردی نیز 3 نماینده ایران راهی قزاقستان شده بودند تا در یک کمپ مشترک شرکت کنند و چند مسابقه هم بدهند، اما این برنامه‌ها به دلیل برودت شدید هوا که حتی برای سایر اسکی‌بازان نیز غیر قابل تحمل بود، لغو شد و آنها به ایران بازگشتند و تمرینات خود را در ایران ادامه دادند.

نظریان درباره پیش‌بینی‌ عملکرد کاروان ایران گفت: در المپیک نتایج خوبی نگرفتیم، اما امیدوارم نسل جدید اسکی‌بازان ایران با این اردوها و برنامه‌ریزی‌ها بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و عملکرد بهتری نسبت به دوره‌های قبلی ثبت کند.

وی عنوان کرد: از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکر می‌کنم که حمایت‌های لازم را از اسکی انجام می‌دهند. بدون شک این حمایت‌ها می‌تواند ثمرات خوبی برای آینده ایران داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: