کد خبر: ۹۶۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۹۶
شرکت ژلاتین کپسول ایران به‌لحاظ شاخص‌های عملکردی در ۶ ماهه یکی از برترین شرکت‌های‌ گروه دارویی تامین بوده است.
کسب رتبه اول ژلاتیـن کپسول ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تیپیکو، شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل، عملکردی بسیار مطلوب داشته و به‌لحاظ شاخص‌های عملکردی در ۶ ماهه مورد بررسی، یکی از برترین شرکت‌های‌ گروه دارویی تامین بوده است.
 
عملکرد شرکت در مباحث مالی، بهبود و عملکرد تولید، کنترل هزینه‌ها، افزایش سودآوری و هم‌افزایی، عملکرد پروژه‌ها، بهبود عملکرد تحقیق و توسعه، بهبود وضعیت HSE و GMP و در نهایت بهبود عملکرد مدیریت؛ در مجموعه شرکت‌های تولیدکننده ماده اولیه دارویی تیپیکو، موجب شده ژلاتین کپسول رتبه اول را به‌دست بیاورد و در مجموع ۲۳ شرکت این گروه بزرگ دارویی کشور (ماده اولیه‌ساز و محصول نهایی) هم رتبه اول را کسب کرد.
 
دریافت «نخستین نشان تندیس اقتصاد مقاومتی» در سطح استان تهران در مهر ماه ۱۴۰۲ هم؛ که با عنوان تقدیر از موفقیت بیشتر در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی سالم و مناسب، افزایش مطلوب کیفیت محصولات و خدمات بود؛ از دیگر افتخارات شرکت ژلاتین کپسول ایران به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: