کد خبر: ۹۶۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۳۵
کنفرانس پاسخگویی به پرسش های سهامداران بانک ملت با هدف تعامل با سهامداران و در راستای مفاد ماده 18 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران با مدیران بانک ملتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این کنفرانس که سیدکاظم چاوشی نایب رئیس هیات مدیره، سید نقی شمسی معاون مدیر عامل در امور مالی، مریم لیلی دوست مدیر امور مالی، حمید یادروج رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی، بهاره منصور صادقی رییس اداره کل حسابداری مالی، افسانه ابراهیمی رئیس اداره کل حسابداری مدیریت و مصطفی امید قائمی مدیرعامل گروه مالی ملت حضور داشتند، مدیران مالی بانک ملت به سوالات و ابهامات سهامداران پاسخ گفتند.
سید کاظم چاوشی، رییس هیات مدیره، با قدردانی از حمایت های سهامداران و فعالان بازار سرمایه، برگزاری این کنفرانس را ابتکاری از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای فراهم کردن بستر گفت وگوی بدون واسطه و امکان برقراری ارتباط مدیران و سهامداران عنوان کرد و بر لزوم استمرار این جلسات تاکید کرد.
وی، رفع ابهامات و نکات مالی موردنظر سهامداران را از وظایف اصلی بانک برشمرد و لازمه نیل به سوی اهداف مشترک را همگرایی فکری عنوان کرد و گفت: تجدید ارزیابی دارایی‌ها موجب رفع نگرانی و حصول اطمینان سهامداران خرد می‌شود.
این گزارش حاکی است، در این کنفرانس به سوالات و پرسش های سهامداران که از طریق ایمیل و سامانه پیامکی در زمینه های مختلف از جمله فروش 7درصد از سهام بانک ملت از سوی گروه مالی ملت، تقسیم سود، کفایت سرمایه، نرخ موثر تسهیلات، قیمت تمام شده پول و سایر شاخص های عملکردی ارسال شده بود، از سوی نایب رییس هیات مدیره و معاون مالی مدیر عامل و مدیر امور مالی پاسخ داده شد.
محتوای سوالات و پاسخ های این کنفرانس خبری از طریق سامانه کدال منتشر شده است. ویدیوی این جلسه نیز در کانال آپارات بانک ملت به نشانی bankmellat.official قابل مشاهده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: