کد خبر: ۹۶۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۴
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند به ایجاد یک مجلس قوی و کارآمد برای حل مشکلات مردم بینجامد.

کاظمی: تامین سلامت و امنیت انتخابات سرلوحه کار مسئولان قرار گیردبه گزارش خبرداغ ، حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات دغدغه همیشگی مقام معظم رهبری در همه انتخابات بوده است چراکه جوسازی و فضاسازی بسیار سنگینی توسط معاندین و مخالفین نظام و رسانه های بیگانه صورت گرفته تا مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را کاهش دهند.

وی ادامه داد: دشمن فضای مسموم و سنگینی ایجاد کرده بود لذا حضرت آقا به این موضوع ورود کردند و دغدغه خود را نسبت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کردند. از سوی دیگر حتما با مشارکت حداکثری در انتخابات همه سلایق، دیدگاه ها و اقشار مردم می توانند در مجلس نماینده داشته باشند.

وی گفت: مردم خودشان همواره سرنوشت خود را در نظام اسلامی تعیین کرده اند حتی در دوران جنگ نیز انتخابات تعطیل نشد و در شرایط بسیار سخت جنگ حضرت امام تاکید بر برگزاری انتخابات داشتند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که قانون اساسی و کلیه احکام نظام را قبول دارند، یقینا پای صندوق رای خواهند آمد، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند به ایجاد یک مجلس قوی و کارآمد برای حل مشکلات مردم بینجامد. مجلس نقش قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون را بر عهده دارد. ریل گذاری توسعه ای کشور جزو وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. هرچه مجلس در عمق  جامعه نفوذ داشته باشد و نمایندگی تمام مردم را داشته باشد، یقینا در حل دغدغه ها و مشکلات مردم موثرتر واقع خواهد شد.

این عضو کمیسیون امور داخلی تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات موضوع کلیدی برگزاری انتخابات است چراکه قرار است مجلسی تشکیل شود که به نمایندگی از مردم نقش خود را ایفا کند. هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، درواقع  حاکی از نقش موثرتر مردم در تصمیم گیری های مجلس خواهد بود.

وی ادامه داد: تامین سلامت انتخابات نیز مهم است؛ دستگاه های مجری و ناظر هستند که می توانند به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند. مردم نیز انتظار دارند این دستگاه ها مانند همیشه در انتخابات پیش رو بحث سلامت انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کاظمی به موضوع تامین امنیت انتخابات نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه ما انتظار مشارکت حداکثری داریم باید امنیت آن نیز تامین شود. تامین امنیت انتخابات و سلامت انتخابات باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد تا مردم مانند همیشه با آرامش و آسایش در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: