کد خبر: ۹۶۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی، از مستشاران نظامی با سابقه سپاه در سوریه، تاکید کردند: مسئولیت ترور شهید موسوی مستقیما به عهده دولت بایدن است.

واکنش نمایندگان مجلس به ترور سردار موسویبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، روز گذشته روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهادت سردار شهید سید رضی موسوی در سوریه خبر داد و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را پرداخت خواهد کرد.

رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیت هایی، ترور سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

« شهید سید رضی از پاک‌ترین و خالص‌ترین افرادی بود که می‌شناختم؛ آنچه را که در نظر داشت چنان با دقت طراحی کرده است که شهادتش خللی در تحقق آن ایجاد نخواهد کرد چه بسا آن را تسریع و تقویت کند.
حالا بی‌شک در کنار شهید حاج قاسم نظاره‌گر وعدۀ صادق خواهد بود.»

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی

«فقط شهادت دستمزد سال ها مجاهدت بود.»

مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

«پاسخ به این ترور که ضروری است؛ اما معادله عوض شده: چنان ضربه ای از مقاومت خورده اند که می‌خواهند جبران کنند ولی غیرقابل ترمیم است.

با فروپاشی سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در ‎طوفان الاقصی و استقرار ماموران آمریکایی در اسراییل، مسئولیت ترور "شهیدموسوی" مستقیما به عهده دولت بایدن است.»

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

«پس از شهادت ‎شهید قدس در فرودگاه بغداد، ‎سید مقاومت در تحلیلی پیرامون اینکه چرا ترامپ چنین کاری کرد؟، دلیل آن را شکست سیاست‌های آمریکا در ۹ پرونده مهم ایران، عراق، لبنان، افغانستان، سوریه، یمن، معامله قرن، ونزوئلا و کوبا دانست که او را ناچار به این اقدام، با هدف ‎دستاوردسازی کرد.

ترامپ فکر می‌کرد با این دستاوردسازی می‌تواند در انتخابات پیروز شود. اما نه تنها او شکست خورد، بلکه به گفته همسر برایان هوک، رییس میز ایران در کمپین فشار حداکثری، زندگی شخصی نیز برایشان همراه با ترس شد. و در سطح منطقه هم تعداد سربازان آمریکایی در منطقه تا خرداد امسال به نصف رسید.

صهیونیست‌ها نیز ‎سیدرضی موسوی را در دمشق به شهادت رساندند، چون دستاوردی ندارند. آنها می‌خواستند ایران را به آشوب بکشند و حالا ورق برگشته و نه تنها کل اسرائیل روی آسایش ندارد، بلکه کشتی‌هایشان هم در تکاپوی عبور افتادند. این تازه آغاز داستانی برای پایان اشغالگران قدس است.»

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

«شهادت مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه، پاسدار شهید حاج سید رضی موسوی را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، تمامی مسلمانان و خانواده گرانقدر شهید بزرگوار  تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.»

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی

«سید رضی موسوی چاشمی عزیز!

نائل شدن به مقام ‎شهادت در جوار حرم حضرت زینب (س)، مزد سالها مجاهدت تو بود در غربت در دفاع از حرم و خنثی سازی یک دهه توطئه سنگین آمریکایی-صهیونیستی علیه محور مقاومت در ‎سوریه»

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: