کد خبر: ۹۶۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۸۰
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: از طریق مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه جوانان و جامعه متفکر با سخنان رهبری ارتباط می‌گیرند.

رستمی: مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» سبب آشنایی بیشتر جوانان با بیانات رهبر انقلاب می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه در دانشگاه تهران، بیان کرد: امروز باید یاد شهید سید رضی موسوی را گرامی بداریم و آرزوی عاقبت ستوده مانند او را برای همه آرزومندان داشته باشیم.

وی افزود: یکی از حسرت هایی که انسان در مراجعه به تاریخ می خورد، فاصله بین متفکران با جامعه است. تلخی هایی که در خواندن دوران قاجار و قبلی ها احساس می شود، فاصله و عدم مفاهمه بین جامعه با اندیشمندان جامعه است. در انقلاب اسلامی هم آوایی و همراهی رهبران عالی مرتبه از نظر فکری و آرمانی با مردم بود. چون فاصله برداشته شد انقلاب به پیروزی رسید و حرکت خود را ادامه داد و توانست در مسیر نیز از امواج عبور کند.

وی در ادامه اظهار کرد: فاصله بین جریان فکری عظیم با جامعه ای که با رهبر همراه بودند برداشته شد. شیاطین نتوانستند در این فاصله نفوذ کنند. ملت امام راحل را درک کرد سپس در سایه رهبری شخصیت عالم با ویژگی های خاص و نادر هستیم. رهبر ما در کنار فهم درست از فرهنگ و اعتقاد قوی به موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و باور به علم و علم پروری در کنار هدایت کشتی جامعه از طوفان ها جامعه را هدایت می کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، تصریح کرد: جوانان و جامعه متفکر با سخنان رهبری ارتباط می گیرند. مجموعه ۴۰ جلدی پالایش و آماده کردن موضوعی افکار و بیانات رهبری در طیف های مختلف برای استفاده جوانان است. تلاش شده جوانان بتوانند با این کتاب ارتباط بگیرند. امروز در دانشگاه های دیگر برنامه رونمایی این کتاب را دارند. ان‌شاءالله بتوانیم این افکار ارزشمند که مایه خودسازی و تمدن سازی است را به جامعه و به ویژه جوانان منتقل کنیم.

رستمی تاکید کرد: مجموعه مطالبه ای که رهبر انقلاب از جوانان در گام دوم داشتند، با خواندن این کتاب محقق می شود. این کتاب سبب آشنایی بیشتر جامعه به ویژه جوانان ما با این ذخایر ارزشمند خواهد شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: