کد خبر: ۹۶۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۸
حرف‌های یحیی گل‌محمدی پس از پایان بازی با شمس آذر را خوانده‌اید؟ اگر نخوانده‌اید بخشی از آن را به شما می‌گویم تا برسیم به اصل مطلب.

غر نمی‌زنم قهر نمی‌کنم تا وقتی پرسپولیس می‌بردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، حرف‌های یحیی گل‌محمدی پس از پایان بازی با شمس آذر را خوانده‌اید؟ اگر نخوانده‌اید بخشی از آن را به شما می‌گویم تا برسیم به اصل مطلب. آقای گل‌محمدی فرموده‌اند که در دیدار قبلی حداقل باید ۳ پنالتی برای ما می‌گرفتند. ایشان یک گریزی هم به بازی ۲ هفته قبل با استقلال زده‌اند و گفته‌اند که با وجود کمک داور ویدیویی ۴ امتیاز مهم را از این تیم گرفته‌اند!

از زمانی که گل‌محمدی این حرف‌ها را در نشست خبری زد، فضای مجازی پر شد از حمله به سرمربی پرسپولیس. خیلی از نقدها درست است و خیلی‌ها در دسته‌بندی توهین و ناسزا قرار می‌گیرند که به هیچ عنوان موافق آن نیستیم و نخواهیم بود اما انصافاً حتی بعضی از هواداران هم راست می‌گویند. حرف آنها این است که چرا تا زمانی که تیم می‌برد ما خوبیم، زمین کج نیست، داوران خوب هستند و هوای تهران هم پاک! اما خدا آن روز را نیاورد که پرسپولیس مثلاً مقابل استقلال خوزستان مساوی کند. آن وقت زمین و زمان به هم می‌ریزد و به قول آقا یحیی: «باید در آن بازی سه پنالتی برای ما می‌گرفتند!»

نه! نمی‌شود این طور بازی کرد. تاکتیک پرسپولیس در این ۱۴- ۱۳ هفته اخیر جا افتاده، دوران بهانه‌گیری برای بدنسازی و ناآماده بودن بازیکن‌ها و ... به پایان رسیده و حالا زمانی است که قدیمی‌ها می‌گویند: «هر چه کاشته‌ای، برداشت می‌کنی.» آقا یحیی! بیایید با هم صادق باشیم و بدون تعارف حرف بزنیم.

شما شمس آذر را بردید که حتی درباره این بازی هم حرف و حدیث زیاد است. این را ما نمی‌گوییم و خیلی از طرفداران رقیب و بعضی از کارشناسان می‌گویند. مثل پنالتی‌ای که برای‌تان گرفتند یا آفساید بودن قبل از گل شما (که البته این نظر ما نیست). پس بیایید بدون تعارف حرف بزنیم و مثلاً اگر در بازی آینده مقابل مس رفسنجان امتیاز از دست دادید یا نتیجه لازم را نگرفتید از آن غرهای همیشگی‌تان نزنید و مثل همه دفعات قبل قهر نکنید که البته دل‌مان برای قهر کردن‌های‌تان هم تنگ شده است!

بیایید اگر یک روز باختید همه چیز را از لحاظ فنی گردن بگیرید تا اگر روزی هم بردید این را به پای دانش و عملکرد فنی‌تان بگذاریم و بدون هیچ عذر و بهانه‌ای بگوییم: «دم‌شان گرم، خوب بازی کردند، بردند، نوش جان‌شان.»

مرتضی رضایی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: