کد خبر: ۹۶۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۷۵
لوئیس همیلتون به عنوان سرمایه‌گذار فیلمی سینمایی با موضوع فرمول یک و نقش‌آفرینی برد پیت، توضیحاتی درباره این پروژه ارائه داد.

برد پیت در فرمول یک؛ جزیئات از زبان قهرمان هفت دوره فرمول یکبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین:  لوئیس همیلتون به عنوان سرمایه‌گذار فیلمی سینمایی با موضوع فرمول یک و نقش‌آفرینی برد پیت، توضیحاتی درباره این پروژه ارائه داد.

لوئیس همیلتون راننده مرسدس نظر خود را در مورد فیلمی جدید با موضوع فرمول یک که او یکی از تهیه‌کنندگان و مشاور آن است به اشتراک گذاشت.

نقش اصلی فیلم را برد پیت بازیگر مشهور هالیوود ایفا می‌کند.

قهرمان هفت دوره فرمول یک گفت: این فیلم گامی بزرگ در جهت گسترش افق‌های ماست. توجه زیادی به گرندپری لاس‌وگاس شد که نقش مهمی در فیلم ما خواهد داشت، ما واقعاً سخت روی آن کار می‌کنیم تا مطمئن شویم که بازتابی واقعی از این ورزش افسانه‌ای است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: