کد خبر: ۹۶۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۸۳
در پیمونته ایتالیا، کلیسای جامع در پیش‌زمینه کلیسای سوپرگا، وسط کوه مونویزو است و می‌دانید کدام قمر در پس‌زمینه است.

نمایش شکوه آسمان و زمین در یک لحظه/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از دیجیاتو : در پیمونته ایتالیا، کلیسای جامع در پیش‌زمینه کلیسای سوپرگا، وسط کوه مونویزو است و می‌دانید کدام قمر در پس‌زمینه است.

گرفتن‌ تصویری مانند این نیاز به برنامه‌ریزی دارد. اولین قدم این است که بدانیم چنین هم‌ترازی سه‌گانه شگفت‌انگیزی درواقع اتفاق خواهد افتاد. قدم دوم یافتن‌ بهترین مکان برای عکاسی از آن است.

 

اما این مرحله سوم بود: حضور در آنجا دقیقاً در زمان مناسب و زمانی که آسمان صاف است که سخت‌ترین مرحله محسوب می‌شود. پنج‌بار در طول شش سال، عکاس تلاش کرد و آب‌وهوای بدی پیش رویش بود. بالاخره همین ده روز پیش هوا عالی بود و یک رؤیای عکاسی محقق شد.

نمایش شکوه آسمان و زمین در یک لحظه/ عکس

در تصویر روز ناسا چه می‌بینیم؟

در پیمونته ایتالیا، کلیسای جامع در پیش‌زمینه کلیسای سوپرگا، وسط کوه مونویزو است و می‌دانید کدام قمر در پس‌زمینه است.

در اینجا، با وجود اینکه ماه درحال غروب در یک فاز هلالی ثبت شد، نوردهی به اندازه‌ای طولانی بود که نور زمین با بازتاب مضاعف، به‌نام درخشش داوینچی، تمام بالای ماه را روشن کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: