کد خبر: ۹۶۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۷۳
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای داشتن کشوری قدرتمند و قوی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

شریعتی: مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت‌آفرین استبه گزارش خبرداغ ، غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: یکی از اهداف اساسی برای مشارکت بالای مردم در انتخابات، مولفه قدرت ملی کشور است. هر کشوری به دنبال قوی شدن است و یکی از بهترین ابزار برای ارتقای قدرت کشور حضور مردم پای صندوق های رای است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کشور را در برابر دیگر کشورها به ویژه دشمنان قدرتمند می سازد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات برای داشتن کشوری قدرتمند و قوی ضرورتی اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد، قطعا مجلسی که تشکیل می شود پشتوانه مردمی بهتری خواهد داشت و این مجلس قوی می تواند در پیگیری مطالبات مردم و حل دغدغه های آنان کارآمدتر عمل کند.

شریعتی با بیان اینکه مجلس قوی می تواند در ریل‌گذاری صحیح برای توسعه کشور نقش مهمی ایفا کند، اظهار کرد: قطعا مولفه امنیت و سلامت انتخابات نیز حائز اهمیت است و باید بستری فراهم شود تا کاندیداها در فضایی امن و سالم به رقابت با یکدیگر بپردازند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: