کد خبر: ۹۶۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۱۱۲
فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره انتخابات گفت:اصحاب قدرت هیچ تلاشی برای رقابتی کردن وایجاد زمینه مشارکت و یا شنیدن سخنان مصلحان انجام ندادند.

ابطحی: اصحاب قدرت برخلاف رهنمودهای انتخاباتی رهبری حرکت می کنند /شعارهای اطاعت پذیری شان هم گوش فلک را کر کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جماران: فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره انتخابات گفت:اصحاب قدرت هیچ تلاشی برای رقابتی کردن وایجاد زمینه مشارکت و یا شنیدن سخنان مصلحان انجام ندادند.

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به بیانات دیروز رهبر انقلاب در مورد انتخابات نوشت:

سخنان رهبری در مورد انتخابات همان بود که اول سال گفته بودند.

اصحاب قدرت هیچ تلاشی برای رقابتی کردن وایجاد زمینه مشارکت و یا شنیدن سخنان مصلحان انجام ندادند.

 

بلکه برعکس. هیئت های اجرایی دولت با رد صلاحیت های کم نظیر، مجلس با این مصوبه انتخابات، و نوع عملکرد احتمالی شورای نگهبان، و نهادهای امنیتی و انتظامی با سخت گیریهای غیر ضرور، همه در خلاف این رهنمود تلاش کردند و می کنند تا قدرت را در اختیار خود نگهدارند.

شعارهای اطاعت پذیری شان هم گوش فلک را کر کرده است.

تا وقتی دورهمی هست، تحول خواهی که رهبری به آن اشاره داشتند عملی نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: