کد خبر: ۹۶۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۸۸
ارتش رژیم صهیونیستی انتشار خبرها در هشت موضوع مربوط به جنگ غزه پیش از گزارش آنها به مرکز نظارت نظامی وابسته به این رژیم را ممنوع کرد.

رژیم صهیونیستی سانسور خبری جنگ غزه را تشدید کرد/عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : ارتش رژیم صهیونیستی انتشار خبرها در هشت موضوع مربوط به جنگ غزه پیش از گزارش آنها به مرکز نظارت نظامی وابسته به این رژیم را ممنوع کرد.

وبگاه آمریکایی «اینترسپت» عکسی از این سند را منتشر کرد و گزارش داد که این سند از سوی رئیس مرکز نظارت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده و در آن جزئیات این موضوعات شرح داده شده‌است.

همچنین اینترسپت لینک این سند در وبگاه کابینه رژیم صهیونیستی را به اشتراک گذاشت.

با وجود اینکه تاریخ دقیق این سند که به زبان انگلیسی نوشته شده، مشخص نیست، اما عنوان آن «شمشیرهای آهنین»، همان اسمی است که رژیم صهیونیستی برای جنگ علیه غزه به کار می‌برد.

بر اساس این سند، خبرهای مربوط به موضوعاتی که در ادامه به آنها اشاره شده، باید پیش از انتشار به مرکز نظارت نظامی گزارش شوند، این هشت موضوع عبارت هستند از:

۱. بازداشتی‌ها: اطلاعات شخصی یا هرگونه اطلاعاتی درباره بازداشت یا وضعیت جسمی آنها و یا موضعگیری «اسرائیل» در مذاکرات آزادسازی آنها و یا هر گونه اطلاعاتی درباره این مذاکرات.

۲. جزئیات مربوط به عملیات‌های نظامی: پایگاه‌های نیروها و نقاط استقرار آنها، تحرکات نیروها و طرح‌های عملیاتی آنها که ممکن است نیروها را به خطر بیندازد و این شامل پایگاه‌ها و توانمندی‌های سامانه‌های پدافند هوایی همانند «گنبد آهنین» است و ممنوعیت انتشار هرگونه عکس یا ویدیویی که ممکن است با آنها هرگونه اطلاعاتی از نیروها فاش شود.

۳. داده‌های اطلاعاتی درباره اهداف یا نیروهای دشمن.

۴. جزئیات مربوط به سامانه‌های تسلیحاتی که ارتش از آنها استفاده می‌کند از جمله سلاح‌های مصادره شده حتی در صورت انتقال از دشمن.

۵. حملات موشکی: انتشار هر خبری از حملات موشکی علیه زیرساخت‌های دارای اهمیت استراتژیک همانند نیروگاه‌ها و تصفیه‌خانه‌های آب و پالایشگاه‌های گاز، مراکز حمل‌ونقل، پایگاه‌های نظامی، کارخانه‌ها و دیگر مکان‌های مهم ممنوع است.

۶. حملات سایبری به سرویس‌های امنیتی و موسسه‌های داخلی و نیز انتشار هر گونه خبری از حملات سایبری که اشغالگران علیه دشمن انجام می‌دهند.

۷. سفرهای مقامات ارشد به مناطق جنگی در زمانی که آنها در آنجا حضور دارند از جمله نخست‌وزیر، وزیر جنگ، رئیس ستاد کل یا وزرا و اعضای پارلمان و دیگر مسؤولان.

۸. خبرهای مربوط به کابینه جنگ چه جزئیات آن و چه اطلاعاتی که در نشست‌های این کابینه در حال بررسی هستند.

رژیم صهیونیستی سانسور خبری جنگ غزه را تشدید کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: