کد خبر: ۹۶۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
تعداد بازدید: ۷۳
پرسپولیس شرایط جالبی ندارد و نتایج بازی‌های اخیر وفق مرادش نبوده است. این اتفاق در شرایطی که استقلال و سپاهان در صدر جدول فاصله گرفته‌اند در هفته‌های پایانی نیم فصل اول برای سرخ‌ها نگران‌کننده شده و اگر یحیی و تیمش دست نجنبانند اختلاف بیشتر هم خواهد شد.

کلید بازگشت در دست دقیقیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی؛ از دست دادن امتیاز در اهواز حتی با در نظر گرفتن اشتباهات داروی، زمین نامساعد و شرایط غیرطبیعی بازی باعث شد حمایت‌ها از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس کمرنگ‌تر شده و حالا این کادر و بازیکنان روی لبه تیغ راه می‌روند. همین سه هفته قبل بود که انتقادها بعد از باخت به الدحیل و حذف از آسیا به اوج رسیده و یحیی و بازیکنانش با شعار و بطری به سمت رختکن بدرقه شدند اما بعد از آن مباحثی مثل نمایش خوب پرسپولیس در آن مسابقه و در پیش بودن دربی باعث شد دوباره هواداران از تیم محبوب‌شان حمایت کنند.
پرسپولیس برد دربی را با کمی بدشانسی و مشکلات داوری از دست داد اما از دست دادن امتیاز در اهواز مقابل تیمی که برد نداشت حتی با بهانه‌ها و توجیهات کادر فنی که بیشترشان منطقی بود قابل پذیرش نبود.
در چنین شرایطی و با فاصله‌ای کوتاه پرسپولیس باید مقابل شمس‌آذر بازی کند. تیمی که در هشت مسابقه اخیر شکست نخورده و با 4 برد و 4 تساوی به مصاف پرسپولیسی می‌آید که اوضاع نیمه‌بحرانی دارد.
پرسپولیس اما در شش مسابقه اخیر لیگ برتری‌اش تنها یک برد سخت و خفیف مقابل هوادار داشته و همین باعث شده از کورس قهرمانی دور شود. با این شرایط پرسپولیس چاره‌ای جز پیروزی در این مسابقه خانگی نخواهد داشت اما به نظر نمی‌رسد کار راحتی برای رسیدن به این مهم داشته باشد.
اول اینکه ظاهراً قرار نیست هواداران پرسپولیس مثل بازی با هوادار پشت تیم محبوب‌شان باشند و احتمالاً این بازی با تعداد تماشاگر بسیار کمی برگزار خواهد شد اما بحث مهم‌تر موضوع فنی پرسپولیس است. اگر مشکلات فنی هفته‌های اخیر در فاز دفاع و حمله سر جایش باشد شکست دادن شمس‌آذر در تهران هم بسیار دشوار خواهد بود.
پرسپولیس برای بازگشت به کورس و به دست آوردن دل هوادارانش باید از سه بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل 9 امتیاز بگیرد وگرنه داستان «حیا کن، رها کن» دوباره راه خواهد افتاد و اوضاع بحرانی می‌شود. در ظاهر امر همه چیز مهیاست. پرسپولیس تجربه بالایی در لیگ و مواقع بحرانی دارد و بازیکنانش نیز در شرایط مختلف قرار گرفته و می‌دانند چطور از پس این موقعیت برآیند.
شمس‌آذر در این فصل پدیده لیگ برتر بوده و می‌تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد اما از یک‌سو شاید شکست دادن این تیم برای پرسپولیس راحت‌تر شود. واقعیت اینکه سعید دقیقی تیمی ساخته که رو به دفاع مطلق نمی‌آورد و اهل دفاع اتوبوسی و تجمع صرف در زمین خودی نیست. این تیم در بازی ضدحمله‌ای خطرناک است و حتی بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد اما مدل بازی‌اش به گونه‌ای است که اگر پرسپولیس و بازیکنانش فرم خوبی داشته باشند پیروزی در این مسابقه برای یحیی و تیمش در دسترس خواهد بود و می‌تواند مجموعه سرخ را به ساحل آرامش برگرداند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: