کد خبر: ۹۶۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
تعداد بازدید: ۹۶
روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با استناد به حجم انبوهی از فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن چهار منطقه مصرفی شهر تهران و صحت‌سنجی آن با اظهارات فعالان بازار مسکن، قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان نوساز و کلیدنخورده در این مناطق را برآورد کرده است.

مقایسه متوسط قیمت آپارتمان نوساز در ۴ منطقه تهرانبه گزارش خبرداغ ، روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با استناد به حجم انبوهی از فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن چهار منطقه مصرفی شهر تهران و صحت‌سنجی آن با اظهارات فعالان بازار مسکن، قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان نوساز و کلیدنخورده در این مناطق را برآورد کرده است.

براین اساس، متوسط قیمت فروش هر مترمربع آپارتمان نوساز معمولی در منطقه ۴ شهر تهران، حول و حوش ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان، منطقه ۵ حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان، منطقه ۹ حدود ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان و منطقه ۱۱ حول و حوش ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

البته این سطح قیمت‌ها براساس بهای پیشنهادی و قطعی فروش آپارتمان‌هایی است که ابتدای زمستان امسال به بازار مسکن این مناطق عرضه شده است و یک سطح میانگین و متعارف است. قطعا در برخی از فایل‌ها قیمت‌های بالاتر و حتی پایین‌تر نیز ممکن است وجود داشته باشد اما بازه متعارف قیمتی برای فروش آپارتمان نوساز و کلیدنخورده در این مناطق به طور میانگین اعدادی است که در بالا به آن اشاره شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: