کد خبر: ۹۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
تعداد بازدید: ۹۲
وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش در لیست خروجی فاینوردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند و پس از مصدومیتی که در بازی‌های فیفا دی برای او رخ داد باعث شد تا از لیست این تیم کنار گذاشته شود.

در همین رابطه سایت «msn» در مطلبی به این بازیکن ایرانی پرداخته است و اعلام کرد که او جایی در برنامه «آرنه اشلوت» ندارد و به زودی از این تیم جدا خواهد شد. در مطلب این سایت آمده است: قرارداد این بازیکن ایرانی با فاینورد رو به اتمام است و مدیران و کادر فنی این تیم حاضر به تمدید قرارداد با جهانبخش نیستند و به زودی این بازی به درهای خروجی فاینورد نزدیک خواهد شد. قرارداد جهانبخش به گونه‌ای بود که او می‌توانست با رضایت مدیران باشگاه قرارداد خود را تا یک فصل دیگر تمدید کند اما آنها چنین کاری نخواهند کرد.

جهانبخش در سال ۲۰۲۱ با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو از برایتون انگلیس راهی فاینور شد و در تابستان گذشته هم چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دریافت کرد اما ترجیح داد به قراردادش با فاینورد وفادار بماند و رؤیای بازی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر داشت که حالا ماجراجویی این بازیکن ۳۰ ساله در هلند به پایان رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: