کد خبر: ۹۶۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
تعداد بازدید: ۱۵۳
آزمون استخدامی بانک شهر بین متقاضیان زن و مرد واجد شرایط، روز جمعه 1 دی ماه 1402 به صورت همزمان در 3 حوزه امتحانی تهران برگزار شد.
آزمون استخدامی بانک شهر ویژه تهران و البرز برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمد علی دهاقین مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی هدف از برگزاری این آزمون را تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب بانک به عنوان بانکدار و واحد های تخصصی استان های تهران و البرز، اعلام کرد.
دهاقین با تاکید بر اینکه آزمون استخدامی براساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط برگزار شده است، گفت: شرکت کنندگان پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری در شعب و واحدهای تخصصی بکارگیری خواهند شد.
این گزارش می افزاید؛ اعلام نتایج این آزمون متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: