کد خبر: ۹۶۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۱۰۸
جمعی از دانشجویان و خانواده شهدای ترور عصر امروز در اعتراض به رای صادر شده برای حمید نوری، توسط دادگاه تجدیدنظر سوئد در برابر سفارت سوئد در تهران تجمع کردند.

تجمع خانواده شهدای ترور در اعتراض به حکم حمید نوری/ «استقبال سوئد از داعشی‌های دهه ۶۰» +عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: جمعی از دانشجویان و خانواده شهدای ترور عصر امروز در اعتراض به رای صادر شده برای حمید نوری، توسط دادگاه تجدیدنظر سوئد در برابر سفارت سوئد در تهران تجمع کردند.

جمعی از دانشجویان و خانواده شهدای ترور عصر امروز در اعتراض به رای صادر شده برای حمید نوری، توسط دادگاه تجدیدنظر سوئد در برابر سفارت سوئد در تهران تجمع کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی همچون «حمید نوری آزاد باید گردد» و «حکم سیاسی سوئد ابطال باید گردد»، اعتراض خود را اعلام کردند.

آنها همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن شعارهایی مانند «استقبال سوئد از داعشی‌های دهه ۶۰»، «سوئد بهشت تروریست‌ها»، « شهروند ایرانی را آزاد کنید»، «حکم دادگاه سوئد سیاسی است»، نوشته شده بود.

حاظران در این تجمع دست نوشته هایی را با خود همراه داشتند که بیانگر این بود که حاکمان رژیم سوئد تحت تاثیر رژیم صهیونیستی و منافقین حمید نوری را زندانی کردند.

در این تجمع خانواده حمید نوری نیز حضور دارند.

تجمع کنندگان در مقابل سفارت سوئد همچنین خواستار اقدامات لازم برای آزادی «حمید نوری» شدند.

تجمع خانواده شهدای ترور در اعتراض به حکم حمید نوری/ «استقبال سوئد از داعشی‌های دهه ۶۰» +عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: