کد خبر: ۹۶۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۹۴
تیم پرسپولیس در ۹ بازی اخیر خود تنها یک برد به دست آورده است.

فاجعه در پرسپولیس؛ ۹ بازی، ۹ امتیاز و فقط یک برد!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : تیم پرسپولیس در ۹ بازی اخیر خود تنها یک برد به دست آورده است.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در دوازدهمین بازی این فصل مقابل استقلال خوزستان متوقف شدند و نتوانستند تیم انتهای جدولی را شکست بدهند تا عملا شانس قهرمانی نیم فصل را هم تا حد زیادی از دست داده باشند.

این تساوی همچنین تیره‌روزی دو ماهه پرسپولیس را نیز تداوم بخشید. شاگردان یحیی گل‌محمدی در دو ماه اخیر 9 بازی را انجام دادند و فقط یک بار مقابل هوادار به نتیجه تساوی رسیدند.

در این بین پرسپولیس مقابل ملوان، صنعت نفت، النصر، استقلال تهران، دوشنبه و خوزستان به نتیجه تساوی رسید که اگر دو بازی آخر را می‌توانست با پیروزی پشت سر بگذارد، حالا بالاتر از رقیب سنتی خود قرار داشت.

همچنین پرسپولیس به سپاهان و الدحیل باخت که اگر این دو بازی را هم با برد پشت سر می‌گذاشت، حالا چسبیده به صدر، در انتظار مشخص شدن حریف آسیایی خود بودند.

به عبارتی در این مدت علاوه بر حذف از آسیا، 11 امتیاز هم در لیگ برتر از دست دادند تا کاملا دور از صدر جدول باشند و حتی پایین‌تر از ملوانِ مهدی تارتار قرار بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: