کد خبر: ۹۶۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۷۱
دریادار کاویانی با بیان اینکه همه نظام سلطه جمع شدند تا انقلاب ما را نابود کنند، اظهار کرد: نظام سلطه، جنگ اقتصادی و تحریم ها را علیه ما ایجاد کرد. اما، ما این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

هشدار صریح فرمانده ارشد ارتش: نوک پیکان انقلاب اسلامی به سمت آمریکا و اسرائیل استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: دریادار کاویانی با بیان اینکه همه نظام سلطه جمع شدند تا انقلاب ما را نابود کنند، اظهار کرد: نظام سلطه، جنگ اقتصادی و تحریم ها را علیه ما ایجاد کرد. اما، ما این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

دریادار حمزه‌علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه)‌ در همایش نقش بسیج و قدرت دریایی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس ضمن یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهدای غزه، گفت: جنگ به دو دلیل تغییر در موازنه جغرافیایی و موازنه قدرت رخ می‌دهد. اعتقاد دارم جنگ بین ما و رژیم بعث جنگ بین تمدنی بود؛ یعنی تمدن اسلام و تمدن غرب.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۹۷۰ میلادی با انقلاب اسلامی معادلات جهانی را از بین بردند و تمدن نوین اسلامی را پایه گذاری کردند. در آن روز نظام سلطه حرفی نمی‌زند اما با این انقلاب آن‌ها خطر انقلاب را احساس کردند. از نظر ایشان، نظام سلطه در آن نظام هم شرق کمونیست و هم غرب جنایتکار است. حضرت امام (ره) با آن جوانان رژیم پهلوی را نابود و در برابر رژیم سلطه و استکبار جهانی ایستاد. نوک پیکان انقلاب اسلامی به سمت آمریکا و رژیم غاصب صهیونسیتی است.

 

دریادار کاویانی با بیان اینکه همه نظام سلطه جمع شدند تا انقلاب ما را نابود کنند، اظهار کرد: نظام سلطه، جنگ اقتصادی و تحریم ها را علیه ما ایجاد کرد. اما، ما این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم. آن‌ها سپس با آغاز و انجام جنگ اطلاعاتی بود از هر جنایتی علیه انقلاب حمایت می‌کردند.

وی ادامه داد: جنایت بزرگ نظام سلطه ایجاد جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران اسلامی بود. جنایت‌های صدام علیه ما را مشاهده کردید که می‌خواست با تمامی تجهیزات کار انقلاب را با حمایت نظام سلطه تمام کند. شما پیشکسوتان و مردم ایران در برابر آن‌ها ایستادگی کردند و رژیم بعث را شکست دادند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: نیروهای ما در صحنه دریا با ایستادگی علیه دشمن موجب ایجاد سیادت دریایی بزرگی برای ایران شدند. همه دنیا به بعثی ها کمک کردند تا ما را شکست دهند اما نتوانستند. چرا که جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی واقعا یک جنگ جهانی با حمایت‌های بسیاری از رژیم بعث بود. اما، تهاجم همه‌جانبه رژیم بعث با ایستادگی و دفاع از سوی شما شکست خورد و صدام مأیوس شد.

دریادار کاویانی تصریح کرد: در پایان جنگ نیروی دریایی رژیم تروریست آمریکا با ما مستقیما وارد جنگ شد و به سکوهای ما حمله کرد. اما، نیروی دریایی سپاه در کنار ارتش در برابر آن‌ها مقاومت و ایستادگی کردند و صدام و آمریکا به این نتیجه رسیدند در دریا توان مقابله با ما را ندارند. آمریکایی‌ها در باز پس‌گیری فاو به بعثی ها کمک کرد اما شاهد بودید که با فشار نیروهای مردمی، ارتش، سپاه و بسیج به مرزهای خودشان بازگشتند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروز ما به پشتوانه انقلاب اسلامی سرآمد و قدرتمند هستیم، عنوان کرد: در دریا دارای قدرت، سیاست و فناوری هستیم. امروز در فراتر از مرزهای دریایی ماموریت بسیاری انجام می دهیم. نیروی دریایی انقلاب اسلامی امروز در ساخت تجهیزات دریایی سرآمد و قدرت منطقه هستیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: