کد خبر: ۹۶۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۸۴
امیر کیومرث حیدری به ایرنا گفت: علت استقرار یگان‌های موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای این نیرو در مرزهای شمال‌شرق کشور برای پاسخ سریع و به‌هنگام به تهدیدات است.

استقرار یگان‌های موشکی و پهپادی در مرزهای ایران /مقام بلندپایه ارتش: به تهدیدات پاسخ سریع می دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری درباره استقرار یگان های موشکی، پهپادی و توپخانه ای ارتش در مرزهای شمال شرق کشور اظهار داشت: نیروی زمینی آمایشی را با تمرکز بر نقاطی که خلاء نیرو دارد، در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی مسئولیت حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برعهده دارد، تصریح کرد: پیش از این آمایش سرزمینی که بتواند به این مساله به طور قطع و یقین جامه عمل بپوشاند، نبوده است لذا آمایش سرزمینی جدیدی با نگاه به جاهایی که خلاء داشته طراحی و اجرا می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: از لحاظ موشکی، پهپادی و نیروهای مانوری، این آمایش در مرزها اتفاق می افتد، بنابراین یک آمایش سرزمینی قاطع و پاسخگو به تهدیدات را با این کار اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: استقرار یگان های موشکی، پهپادی و نیروهای مانوری برای پاسخ به‌موقع، سریع و به‌هنگام در مقابل تهدیدات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: