کد خبر: ۹۶۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۱۳۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، کاهش چشمگیر کسری تراز عملیاتی، توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش شفافیت بودجه را از ویژگی‌های مثبت لایحه بودجه عنوان کرد.
بابایی‌کارنامی: افزایش شفافیت از ویژگی‌های مثبت لایحه بودجه ۱۴۰۳ استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در موافقت با کلیات این لایحه با بیان اینکه «دلیل موافقت من عدالت در پرداخت‌ها و توجه به سیاست‌های کلی و احکام برنامه هفتم توسعه کشور است» اظهار کرد: نباید از دولت توقع داشته باشیم که همه توقعات برنامه ۵ ساله هفتم را در سال اول اجرای آن محقق کند بلکه ما توقع داریم که دولت زیرساخت‌های لازم در این زمینه را تامین کند.

نماینده مردم ساری در مجلس، کاهش چشمگیر کسری تراز عملیاتی، توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش شفافیت بودجه را از ویژگی‌های مثبت لایحه بودجه عنوان کرد و گفت: در بررسی جزییات لایحه حتما موارد مورد نظر مردم و مجلس بررسی می‌شود.

بابایی گفتب: از همکاران می خواهم که به کلیات لایحه بودجه رای دهند تا ثابت کنیم که تعامل بین دولت و مجلس وجود دارد و مردم را در این زمینه نگران نکنیم. پایه‌های مالیاتی یکی از ضعف‌هایی است که در لایحه دولت وجود دارد و حتماً در بررسی جزییات لایحه دولت به آن رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: