کد خبر: ۹۶۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۰
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که چهره آمریکا به عنوان جنایت‌کار جنگی برای جهانیان مشخص شده است، گفت: آمریکا با وتو کردن قطعنامه شورای امنیت درباره آتش بس در غزه در راستای نسل‌کشی مردم غزه گام برداشته است.

رضازاده: آمریکا با وتوی قطعنامه شورای امنیت به‌دنبال نسل‌کشی در غزه استبه گزارش خبرداغ ، یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وتوی قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس در غزه توسط آمریکا اظهار کرد: بیش از ۱۸ هزار نفر مردم بی‌گناه در غزه به خصوص کودکان، زنان و جوانان به شهادت رسیدند این جنایات توسط رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور پوشالی آمریکا وسط جنگ سفری به اسرائیل داشت که هدفشان ساماندهی کشتار و جنایات مردم بی‌گناه غزه است.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر این‌که رژیم صهیونیستی جنایات را با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌دهد، گفت: آمریکا با وتوی آتش‌بس در غزه بار دیگر چهره خود به عنوان جنایت‌کار جنگی را به جهانیان نشان داد.

رضازاده در پایان تاکید کرد: هدف آنها کوچ کردن مردم غزه از سرزمین خودشان است که این آرزو را به گور می‌برند و مردم مسلمان غزه با حمایت کشورهای مسلمان این توطئه را خنثی می‌کنند اما این موضوع روشن است که آمریکا با وتوی آتش‌بس گامی برای نسل‌کشی در غزه برداشته است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: