کد خبر: ۹۶۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۳۹
متولیان مسجد مکی در جهت کسب منافع نامتعارف و شخصی به‌صورت غیرقانونی با کمک عوامل خارجی تعدادی ماینر وارد کشور کرده و با سوءاستفاده از برق رایگان مسجد و مدرسه مکی اقدام به استخراج رمزارز کرده‌اند.

انتشار اسناد مزرعه غیرقانونی ماینرهای مسجد مولوی عبدالحمید در زاهدانبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان :متولیان مسجد مکی در جهت کسب منافع نامتعارف و شخصی به‌صورت غیرقانونی با کمک عوامل خارجی تعدادی ماینر وارد کشور کرده و با سوءاستفاده از برق رایگان مسجد و مدرسه مکی اقدام به استخراج رمزارز کرده‌اند.

تا قبل از مردادماه سال جاری برق مصرفی روند ثابتی داشته است، اما در قبض مردادماه به‌طور جهشی مصرف برق بیش از ۱۶ هزار کیلووات (معادل ریالی تعرفه عادی مبلغ بیش از یک میلیارد تومان) افزایش یافته که این افزایش همزمان با راه‌اندازی تعداد ۸۰ دستگاه ماینر در مکان فوق بوده است.

 

شهر زاهدان و استان سیستان و بلوچستان یکی از مناطقی بود که در اغتشاشات سال گذشته به‌بهانه‌های مختلف تلاش شد آتش آشوب در آنجا شعله‌ور بماند و پس از فرونشستن غبار فتنه در کشور، جریان‌هایی از داخل و خارج کماکان تلاش داشته و دارند تا ناامنی و بی‌ثباتی را در این منطقه زنده نگه دارند.پس از انتشار این خبر در رسانه‌ها، ‌دفتر ‌امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان ضمن تکذیب کامل موضوع، ‌آن را «در راستای پرونده‌سازی و تشدید فشارها بر مجموعۀ دارالعلوم مکی» عنوان کرد، اما خبرگزاری تسنیم با انتشار یک کلیپ اسنادی از مزرعه غیرقانونی ماینرهای مسجد مکی زاهدان را به طور عینی فاش ساخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: