کد خبر: ۹۶۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۱۳۷
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: والیبال ایران تنها رشته تیمی است که در سطح جهان مطرح است و ۴ گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی داریم.

۴ مربی معروف خارجی گزینه‌های فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملیبه گزرش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال در نشست خبری اظهار داشت: باید از زحمات داورزنی در فدراسیون والیبال تشکر کنم. او نزدیک به ۱۷ سال در فدراسیون والیبال حضور داشت و به اتفاق تیمی که در اختیار داشت توانست موفقیت‌های درخشانی در والیبال ایران کسب کند. در چند ماه گذشته گمانی زنی‌ها برای رفتن و یاماندن داورزنی بود که منتظر تصمیم نهایی وزارت ورزش و جوانان شدیم که با تمهیدات لازم این اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: زمانی که مرحوم یزدانی‌خرم بذری در والیبال کاشت، داورزنی این مسیر را ادامه داد و به جایی رسید که والیبال ایران تنها رشته تیمی است که در سطح جهان مطرح است.

مرادی افزود: سعی می‌کنیم کارهای اداری فدراسیون روانتر انجام شود و از کسانی استفاده کنیم که در والیبال اهلیت دارند. کارهای مدیریتی فدراسیون با بخش‌های فنی، کاملا متفاوت است. من و همکارانم تلاش می‌کنیم در حوزه والیبال به کشور خدمت کنیم.

سرپرست فدراسیون والیبال ادامه داد: تیم‌های پایه ایران در رده قاره‌ای و جهانی، جزو قدرت‌ها به حساب می‌آیند ولی تیم بزرگسالان دچار افت مقطعی شده است. هیچ تیمی از قبل، قهرمان جهان نیست ولی احساس نگرانی مردم و اهالی والیبال به خاطر این بود که اشتباهاتی رقم خورد و در نهایت در جایگاه پانزدهم رنکینگ جهانی قرار گرفتیم. این نشان دهنده افت پتانسیل ایران نیست. والیبال به زودی به دوران اوج خود باز خواهد گشت.

مرادی در مورد اولویت‌های کاری خود در پست جدیدش گفت: امیدوارم منشأ خیر باشم. اولویت ما انتخاب سرمربی برای تیم ملی است. ما شرایط مساعدی برای کسب سهمیه المپیک نداریم و برخی کارشناسان معتقدند محال است سهمیه بگیریم ولی وظیفه ما تلاش و استفاده از روزنه‌های امید است.

سرپرست فدراسیون والیبال ادامه داد: با بیش از ۱۵ مربی برجسته والیبال جهان و گزینه‌های ایرانی وارد مذاکره شدیم. ۲ جلسه کمیته فنی را نیز برگزار کردیم. البته بهتر است کمیته فنی را شورای مشورتی بنامیم و با حضور شناور و تخصصی اعضا برگزار می‌شود. سعی ما انتخاب بهترین گزینه است. در نهایت ۴ گزینه برای ما باقی ماند. به شخصه این قضیه را به کمیته فنی واگذار می‌کنم. تلاش ما این است که تا بهمن ماه با گزینه مورد نظر به توافق برسیم و کارشان را شروع کنند. بازیکنان ایرانی زیادی خارج از کشور بازی می‌کنند و لیگ به نوعی از ستاره، تهی شده است. مربی جدید باید بیاید و کارش را با پتانسیل موجود آغاز کند. توتولو، آلکنو و بلنجینی و معروف گزینه‌های اصلی ما هستند و ما به استفاده ترکیبی از آنها هم فکر می‌کنیم.

وحید مرادی تصریح کرد: وظیفه من این است که حتی اگر چند هفته در فدراسیون باشم، ریل گذاری مناسبی انجام دهم تا رئیس بعدی کارش را بهتر انجام دهد. والیبال، فدراسیون مهمی است و نمی‌توان دست روی دست گذاشت. برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بستگی به نظر وزارت ورزش دارد. من بازنشسته نیستم، هفته قبل از ابلاغ سرپرستی آن را پیگیری کردم و از بخش حقوقی وزارت ورزش خواستم بازنشستگی مرا پیگیری و تکلیف مرا مشخص کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: