کد خبر: ۹۶۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
تعداد بازدید: ۱۴۰
قسمت دوم سریال «نیسان آبی 2 » به کارگردانی مسعود اطیابی روز چهارشنبه هشتم آذر از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد بودیم که جمشید قاسم پور به خاطر پیدا شدن جنازه یک زن در نیسان آبی متهم به قتل شده و بازجویی‌ها ادامه پیدا می‌کند. در ادامه مروری داریم بر مهم‌ترین نکات قسمت دوم سریال نیسان آبی.

وقتی پای «نیسان آبی» و قتل در میان استبه گزارش خبرداغ به نقل از هنرمندنیوز نوشت: قسمت دوم سریال «نیسان آبی ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی روز چهارشنبه هشتم آذر از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد بودیم که جمشید قاسمپور به خاطر پیدا شدن جنازه یک زن در نیسان آبی متهم به قتل شده و بازجویی‌ها ادامه پیدا می‌کند. در ادامه مروری داریم بر مهم‌ترین نکات قسمت دوم سریال نیسان آبی.

طراحی صحنه در نیسان آبی ۲

در قسمت دوم نیسان آبی ۲ و در سکانس‌های ابتدایی که نحوه آشنایی رضا سوسن و پری به تصویر کشیده شد تصویر نوستالژیک و با جزئیاتی از سینما و بوفه سینما را دیدیم که نشان از دقت و وسواس تیم طراحی صحنه دارد. مخاطبانی که سنشان به دهه ۷۰ و سینما رفتن در آن دوران قد می‌دهد احتمالا با دیدن این جزئیات به همان دهه و خاطرات خوش آن پرتاب شدند و این نشان می‌دهد با وجود آنکه نیسان آبی یک اثر کمدی است اما در جزئیات نیز موفق عمل کرده است. حتی در سکانس خوانندگی رضا سوسن که به سبک کلیپ‌های دهه ۵۰ ساخته شده بود نیز این دقت در طراحی صحنه و لباس را نشان می‌دهد.

نیسان آبی در فصل دوم در کنار قصه‌های طنزی که دارد یک داستان جنایی را در متن ماجرا نیز دنبال می‌کند که از این حیث جذابیت‌های داستانی را نیز به اثر اضافه کرده است. جذابیت پیگیری ماجرای قتلی که در نیسان آبی رخ داده است به این ماشین آبی رنگ شخصیتی بالاتر از یک اتوموبیل داده و همین موضوع باعث شده است پی‌رنگ اصلی در وجود و حضور نیسان آبی شکل بگیرد.

مسعود اطیابی در نیسان آبی ۲ بدون آنکه درگیر شوخی‌های سخیف شود و سعی کند به هر قیمتی مخاطب را بخنداند سعی کرده است با استفاده از فضاسازی از جمله باشگاه بدنسازی و شوخی‌های بامزه درون باشگاه و پیگیری ادامه دار شوخی‌های فصل اول سریالی سرحال و مناسب خانواده تولید کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: