کد خبر: ۹۶۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۶
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ باید تقویت شود و ما باید بازگرداندن مرجعیت به نهادهای فرهنگی حاکمیتی را در دستور کار قرار دهیم.

وزیر ارشاد: باعث افتخارم است که مدیر سازمان سینمایی‌ام تهیه‌کننده قلاده‌های طلا و دبیر جشنواره فجر من سازنده گاندو است!به گزارش خبرداغ به نقل از شرق : محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ باید تقویت شود و ما باید بازگرداندن مرجعیت به نهادهای فرهنگی حاکمیتی را در دستور کار قرار دهیم.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه فرهنگ باید تقویت شود و ما باید بازگرداندن مرجعیت به نهادهای فرهنگی حاکمیتی را در دستور کار قرار دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در میان دانشجویان دانشگاه صداوسیما پاسخگوی سوالات و انتقادات آن‌ها بود که بخشی از اظهارات او بدین شرح است:

نظارت بر صدور پروانه نمایش فیلم را تقویت کردم و کسانی مانند رئیس بسیج صداوسیما، یادداشت‌نویس روزنامه کیهان و بیژن نوباوه را وارد شورای صدور پروانه کردم.

غیر از ۲ نفر، تمام مدیرانی که از دولت قبل مانده بودند را برکنار کردم.

فیلم‌های مشارکتی فارابی را از ۲ فیلم در جشنواره فجر به ۱۷ فیلم رساندم.

کارنامه من این است که وقتی وزیر شدم توان جبهه انقلاب ساختن سالی ۵ فیلم بود، امسال مجموعه‌های فرهنگی انقلاب ۲۵ فیلم در جشنواره فجر دارند.

سابقه کاری جانشین و قائم‌مقام من حضور در جبهه فرهنگی انقلاب است.

این باعث افتخارم است که مدیر سازمان سینمایی من تهیه‌کننده قلاده‌های طلا و دبیر جشنواره فجر من سازنده گاندو است.

این باعث افتخارم است که معاون قرآنی من سال‌ها سردبیر نشریه ۹ دی بود، رمضانی مدیر خانه کتاب و ادبیات رئیس بسیج دانشگاه بود، نادری مدیرعامل ایرنا سال‌ها سردبیر سایت‌های انقلابی [رجانیوز]بود.

من مدیران وزارتخانه را از میان مجموعه‌های فرهنگی انقلاب انتخاب کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: