کد خبر: ۹۶۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۱۴
علاوه بر « هفت» و «دفتر یادداشت» ‌سه سریال تازه دیگر هم راهی شبکه نمایش خانگی شده اند.

سریال‌هایی با حضور شهاب حسینی، سارا بهرامی و مهران غفوریان در راه استبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: علاوه بر « هفت» و «دفتر یادداشت» ‌سه سریال تازه دیگر هم راهی شبکه نمایش خانگی شده اند.

انتشار فصل دوم سریال نیسان آبی به تازگی شروع شده و به غیر از آن دو سریال دیگر هم به زودی منتشر خواهند شد. شریک جرم ساخته مازیار میری از امروز در پلتفرم قرار می‌گیرد و گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا از اول دی پخشش را آغاز می‌کند.

نیسان آبی ۲، ادامه یک پروژه شکست خورده

فصل اول سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی، ‌ سال ۱۴۰۰ ساخته شد و البته موفقیت چندانی هم به دست نیاورد. سریال با بازی حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشیدهاشم پور و علیرضا خمسه، داستان دو مرد به اسم جمشید و رضا بود که عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شده‌اند و با آنها ازدواج کرده اند. جمشید شیفته جمشید ‌هاشم پور است و نیسان آبی‌اش، رضا هم عاشق شعر و شاعری است و در رویاهایش شاعری نامدار! اتفاقات زیادی برای این دو دوست می‌افتاد که مجموع آنها سریال را پیش می‌برد.


سریال‌هایی با حضور شهاب حسینی، سارا بهرامی و مهران غفوریان در راه است

بعد از پایان پخش سریال صحبت‌هایی از ساخت فصل دوم آن باز هم به کارگردانی منوچهرهادی شد که البته در نهایت به دلایل مختلف او از این پروژه خداحافظی کرد و منوچهر اطیابی کارگردانی فصل دوم را به دست گرفت.

در فصل دوم نیسان آبی حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی حضور دارند و باید دید با تجربه ناموفق فصل اول، ‌ فصل دوم می‌تواند مخاطب را جذب کند یا خیر.

 

شریک جرم، ‌ دومین عاشقانه مازیار میری

مازیار میری سال گذشته با سریال خسوف اولین حضورش را در شبکه نمایش خانگی تجربه کرد. عاشقانه ای با حضور امین تارخ، ‌ سجاد بابایی و مینو شریفی و با فیلمنامه ای از همایون اسعدیان. بعد از یک سال اولین قسمت شریک جرم تازه ترین ساخته او از روز گذشته در پلتفرم‌های اینترتی منتشر شد. این سریال با مازیار میری و همایون اسعدیان این بار در نقاش تهیه کننده فضایی جنایی_عاشقانه دارد و توسط امیر عربی نوشته شده است.

بازیگران «شریک جرم» سارا بهرامی، امین شعرباف، مهتاب ثروتی، علی ثانی فر، محمدرضا مالکی، وحید آقاپور، ندا عقیقی، امیر شاه‌علی، به آفرید غفاریان، علیرضا گیلوری، سایتا عطایی با هنرمندی بهناز جعفری، سیامک احصایی با حضور افتخاری سجاد بابایی، المیرا دهقانی و علی مصفا در این سریال حضور دارند.

مستوران پر است از خرده داستان‌های آموزنده | این سریال نیاز بیننده به دیدن و شنیدن قصه را پاسخ می‌دهد | مستوران به ادبیات کهن تکیه دارد
گفت‌وگوی همشهری آنلاین درباره نمایش شام خداحافظی امیر غفارمنش: حمید سمندریان من را وادار کرد ادبیات نمایشی بخوانم | باید پوست کلفت باشی که یک ساعت و نیم روی صحنه بمانی


سریال‌هایی با حضور شهاب حسینی، سارا بهرامی و مهران غفوریان در راه است

گناه فرشته، ‌حضور دوباره شهاب حسینی

اولین روز زمستان ۱۴۰۲ اولین قسمت سریال گناه فرشته پخش خواهد شد؛ سریالی به کارگردانی حامد عنقا و با حضور شهاب حسینی. به غیر از او آنچه به شکل غیر رسمی ‌درباره این سریال منتشر شده خبر از حضور بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی در این سریال خبر می‌دهد.

سریال‌هایی با حضور شهاب حسینی، سارا بهرامی و مهران غفوریان در راه است

عنقا سریال‌های پرمخاطبی چون پدر، نردبام آسمان، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا و بر سر دو راهی را برای تلویزیون نوشته و حالا اولین کارگردانی اش را با گناه فرشته تجربه کرده است. شهاب حسینی هم با دو تجربه موفق شهرزاد و پوست شیر، این بار در سریالی دیگر در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است.

گناه فرشته سریالی پر از احساسات معرفی شده که در آن آتش به عنوان نمادی از تصفیه و انقضاء گناهان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: