کد خبر: ۹۶۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۱۴۵
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، خواستار برگشت مصوبه فزایش سن بازنشستگی از سوی شورای نگهبان و حذف این بند از لایحه برنامه هفتم توسعه شد.

نوش‌آبادی: مصوبه افزایش سن بازنشستگی حذف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسین نوش آبادی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، بیان کرد: همانطور که در زمان بررسی برنامه هفتم توسعه، بسیاری از نمایندگان مخالف تصویب موضوع افزایش سن بازنشستگی بودند هم اکنون نیز عرض می کنم که این مصوبه موجب نارضایتی و ناراحتی بسیاری از مردم شده است.

وی در ادامه اظهار کرد:  افزایش سن بازنشستگی در مردان به ۶۲ سال و در زنان به ۵۵ سال خلاف سیاست های کلی و قوانین جوانی جمعیت و قانون اساسی است. این مصوبه موجب بی عدالتی شده و تبعیض به همراه دارد. از این رو انتظار داریم که شورای نگهبان آن را به مجلس بازگرداند تا نمایندگان نسبت به حذف آن اقدام کنند.

نماینده مردم قرچک و ورامین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جوانان، شوراها و کانون های کارگری و حتی کارکنان لشگری و کشوری نسبت به این مصوبه معترض بوده و نگران هستند. از این رو ضروری است مصوبه به مجلس بازگردانده شود و نمایندگان نسبت به حذف آن اقدام کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: