کد خبر: ۹۶۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۵۳
نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت خون‌های ریخته شده در غزه با آمریکا است، گفت: لازم است تمام جهان اسلام در قطع روابط اقتصادی خود با رژیم جعلی اسرائیل اقدام کنند.

عیسی زاده: مسئولیت تمامی خون‌های ریخته شده در غزه با آمریکا استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: کشتار بی رحمانه و دسته جمعی کودکان، زنان، مردان، پیر و جوان در غزه توسط رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نشان داد که قصاوت و خونریزی آنان هیچ حد و مرزی ندارد. در این شرایط دنیا شاهد سکوت مرگبار سازمان‌های به اصلاح حقوق بشر پوچ و بازیچه‌ در دست آمریکای جنایتکار بودند.

وی با بیان اینکه مسئولیت تمامی خون‌های ریخته شده در غزه به عهده آمریکا است، افزود: لازم است تمام جهان اسلام در قطع روابط اقتصادی خود با رژیم جعلی اسرائیل اقدام کنند. رهبر انقلاب فرموند اگر خطر نابودی رژیم غاصب را تهدید نمی‌ کرد سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، این اشرار عالم خود را محتاج نمی‌دیدند که پشت سر هم به فلسطین اشغالی بیایند و اظهار همبستگی کنند.

عیسی زاده ضربه فلسطین به رژیم غاصب را بسیار مهلک و کاری خواند و گفت: امروز اسرائیل از پا افتاده و می‌خواهند این رژیم را سرپا نگهدارند؛ می‌گویند با چراغ سبز آمریکا رژیم صهیونستی وارد غزه شده که بنده می‌گویم با چراغ آشکار و با دستور مستقیم آمریکا وارده شده است. آن ژنرال آمریکایی می‌گوید تا دیر نشده باید مستقیما با خود ایران مذاکره داشته باشیم چرا که اوضاع اسرائیل بحرانی است.

وی در ادامه نطق خود، فرآینده اخذ مجوز برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در کشور را دارای پیچ و خم بسیار دانست و گفت که این وضعیت باعث توقف پروژه‌های زیربنایی و حیاتی کشور می شود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی توضیح داد: فرآیند طاقت فرسای اخذ مجوز از سامانه‌های تضامنی، پروانه‌های وزارت بهداشت و درمان، اداره استخدامی کشور برای راه اندازی واحدهای اجرایی در شهرستان‌های جدید التاسیس و اخذ مجوز از نظام بانکی برای دریافت تسهیلات ماده ۵۶ و صدها مجوز دیگر نشان می‌دهد که هنوز در کشور عده‌ای نمی‌توانند خود را همگام با رئیس جمهور جهت انجام اقدامات جهادی و انقلابی پیش ببرند. نمونه آن وضعیت جاده میاندوآب به میانه است که با ۹۶ درصد پیشرفت و گذشت ۳۳ سال هنوز در اخذ مجوز سامانه تضامنی از برنامه بودجه برای گرفتن ماده ۵۶ مانده و بیش از یک سال در پیچ و خم ادارات است.

نماینده میاندوآب با انتقاد از وضعیت بیمارستان در حوزه انتخابیه اش و کمبود پزشک و گرانی و کمبود دارو گفت: طرح‌های هادی در روستاها به همت مردم و اعتباراتی که که در اختیار نماینده قرار داده شده، راه‌اندازی شده پس انتظار می‌رود بنیاد مسکن و دولت پای کار آمده و اجازه ندهند مردم از روستاها کوچ کنند و به حاشیه نشینی شهرها بروند.

عیسی زاده از اجرایی نشدن قوانین مربوط یه ایثارگران در مناطق جنگی و به سرانجام نرسیدن طرح ساماندهی کارکنان دولت انتقاد کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: