کد خبر: ۹۶۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۱۴۳
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که آیا تفاوتی بین معلمان خرید خدمتی که با حداقل دریافتی مشکلات معیشتی زیادی دارند با سایر معلمان وجود دارد، خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکلات آنها شد.

انتقاد درخشان از عدم توجه به مشکلات معیشتی معلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری شفاهی با انتقاد از سکوت برخی کشورها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی گفت: کجایند کشورها مدعی حقوق بشر؟ آیا روزهای تاریک در غزه و فاجعه انسانی را نمی بینند که این‌گونه سکوت کرده‌اند؟

وی همچنین در تذکر دیگری با انتقاد از عدم توجه به مشکلات معیشتی معلمان تصریح کرد: معلمان خرید خدمات با حداقل‌های معیشتی زندگی می‌کنند؛ مگر بین این معلمان با سایرین تفاوتی است که زندگی خود را صرف تعلیم تربیت کردند؟ هر چه سریعتر به مشکلات آنها و تبدیل وضعیت رسیدگی شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: