کد خبر: ۹۶۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۴
دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه برای اقدام برجسته این بانک در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور، لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی را دریافت کرد.

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نانبه گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جشنواره شهید رجایی سال 1402 که به منظور تقدیر از دستگاه‌های ملی و استانی زیرمجموعه وزارت اقتصاد (ارزیابی عملکرد سال 1401) با حضور معاونان وزیر و مدیران ارشد سازمان‌های تابعه در سالن جهاد این وزارتخانه برگزار شد، از اقدام برجسته بانک سپه در طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان با اهدای لوح، تقدیر کرد.

در بخشی از لوح اهدایی دکتر خاندوزی به مدیرعامل بانک سپه آمده است:

«با عنایت به تصویب ستاد جشنواره شهید رجایی وزارتخانه، اقدام آن بانک در خصوص مشارکت در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور به عنوان اقدام برجسته شناخته و معرفی شده است. از همت و تلاش والا و ارزنده جنابعالی و کارکنان محترم آن مجموعه، مراتب قدرانی و تشکر خود را اعلام می‌نمایم. امید است با استعانت از درگاه الهی در مسیر استمرار و ارتقاء خدمت خالصانه موفق و پایدار باشید.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: