کد خبر: ۹۶۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۱۶۶
فیلم مورد انتظار «وانکا»، پیش‌درآمد موزیکال «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» بالاخره برای منتقدان و روزنامه‌نگاران به نمایش درآمد و نخستین واکنش‌ها به فیلم پائول کینگ تاحد زیادی مثبت بود و تقریبا همگی بازی تیموتی شالامه را ستایش کردند.

نخستین واکنش‌ها به پیش‌درآمد «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»به گزارش خبرداغ ،فیلم مورد انتظار «وانکا»، پیش‌درآمد موزیکال «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» بالاخره برای منتقدان و روزنامه‌نگاران به نمایش درآمد و نخستین واکنش‌ها به فیلم پائول کینگ تاحد زیادی مثبت بود و تقریبا همگی بازی تیموتی شالامه را ستایش کردند.

«وانکا» داستان زندگی شکلات‌ساز معروف وانکا را روایت می‌کند که در تلاش برای افتتاح نخستین مغازه خود است. تیموتی شالامی (ویلی وانکا)، سالی هاوکینز (مادر ویلی)، هیو گرانت (اومپا لومپا)، روان اتکینسون (کشیش) و اولیویا کولمن در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

کورتنی هوارد در اولین واکنش خود به فیلم نوشت: «یک شیرینی خوشمزه که با مقادیر زیادی افسونگری، ایده‌های غیرمعمول اما بامزه و همچنین گزندگی آذین شده و با تخیل ناب، سرزندگی و قطعات موسیقایی تندوتیز قدرتمند شده است. تیموتی شالامی سرشار از گیرایی و جذابیت است.»

خبرنگار ارشد گیزمودو، جرمن لوسی، نیز شالامی را دلیلی برای تماشای فیلم توصیف کرد.

«او بی‌اندازه جذاب و دلرباست؛ تماشای او بسیار لذت‌بخش بود.»

لوسی در ادامه نوشت که فیلم به‌اندازه‌ی تماشای شالامی مطبوع نیست؛ «فیلم و لحن در کشمکش با یکدیگر هستند و این موضوع اثر را کمی درهم می‌ریزد؛ با این‌حال فیلم سرشار از سرخوشی‌ست و موسیقی نیز طرب‌انگیز است.»

نویسنده پری نمیروف نیز «وانکا» را فیلمی شادی‌آور و مسحورکننده خواند که با هنرنمایی فوق‌العاده و بی‌نقص شالامه دیدنی‌تر شده است.

«فیلم ممکن است کاملا احمقانه به نظر برسد؛ چند نقطه عطف‌ وجود دارد که کمی بی‌رمق هستند، اما این‌ها نتوانستند چنین فیلم شیرینی با این میزان زیاد از خلوص و صمیمیت را متوقف کنند و مانع سرخوشی من شود.»

کمپانی برادران وارنر مدت‌هاست که قصد دارد این پیش‌درآمد را به روی پرده نقره‌ای بیاورد. پیش از شالامی، دونالد گلاور، ازرا میلر و حتی رایان گاسلینگ از نامزدهای بازی برای نقش ویلی وانکا بودند. اوایل سال، پائول کینگ به رولینگ استون گفته بود که از طرفداران پروپاقرص شالامی بوده و می‌دانسته که او آوازخواندن و رقصیدن را بلد است.

«وانکا» قرار است در تاریخ ۸ دسامبر در سینماهای بریتانیا اکران شود و سپس در ۱۵ دسامبر در آمریکا به روی پرده برود. برای فیلم افتتاحیه ۳۵ تا ۴۰ میلیون دلاری پیش‌بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: