کد خبر: ۹۶۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۱۶۴
روزنامه جمهوری اسلامی از گرانی و افزایش چندین باره قیمت ها طی ماه های اخیر گلایه و تاکید کرده است: روند عملکردی مدیران اجرایی کشور در سال‌های اخیر نشان داده که سیاست‌ها عملاً به گسترش فقر و فقیرپروری در کشور منجر شده است.

گلایه صریح جمهوری اسلامی از دولت رئیسی /کام مردم را با گرانی ها تلخ کرده اید /سیاست هایتان باعث گسترش فقر شده استبه گزارش خبرداغ ، روزنامه جمهوری اسلامی از گرانی و افزایش چندین باره قیمت ها طی ماه های اخیر گلایه و تاکید کرده است: روند عملکردی مدیران اجرایی کشور در سال‌های اخیر نشان داده که سیاست‌ها عملاً به گسترش فقر و فقیرپروری در کشور منجر شده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در بخشی از تحلیل هفته خود نوشت؛

طعم تلخ گرانی و افزایش چندباره قیمت‌ها، چند ماهی است که کام مردم را به شدت به تلخی کشانده است. رصد بازار کالاهای اساسی نشان می‌دهد این روزها نرخ برخی اقلام مصرفی و خوراکی یک بار دیگر افزایش یافته، در حالی که حقوق و دستمزدها سالانه یک بار افزایش می‌یابد.

روند عملکردی مدیران اجرایی کشور در سال‌های اخیر نشان داده که این سیاست‌ها عملاً به گسترش فقر و فقیرپروری در کشور منجر شده و نه‌تنها باری از دوش مردم برنداشته بلکه بارهای سنگین‌تری بر مردم تحمیل کرده که سرفصل‌های مالیاتی و محدودیتی بودجه سال آینده، از جمله آنهاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: