کد خبر: ۹۶۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۱۴۰
سیدعبدالجواد موسوی، روزنامه نگار به اظهارات اخیر پناهیان درباره حجاب واکنش نشان داده و نوشته است؛ آقای پناهیان سخنرانی کرده و گفته مشکلاتی مثل حجاب با ساخت دو سریال کل این ماجرا تمام می شود. واقعا آقای پناهیان ماجرا را این قدر ساده فرض کرده؟

آقایان پناهیان! این حرف شما هولناک است /جدی جدی فکر می کنید، تکلیف حجاب با ساخت دو سریال مشخص می شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سیدعبدالجواد موسوی، روزنامه نگار به اظهارات اخیر پناهیان درباره حجاب واکنش نشان داده و نوشته است؛ آقای پناهیان سخنرانی کرده و گفته مشکلاتی مثل حجاب با ساخت دو سریال کل این ماجرا تمام می شود. واقعا آقای پناهیان ماجرا را این قدر ساده فرض کرده؟

سید عبدالجواد موسوی فعال رسانه ای، در بخشی از یادداشت خود درباره اظهارات اخیر پناهیان درباره حجاب نوشته است؛

آقای پناهیان سخنرانی کرده و گفته مشکلاتی مثل حجاب اصلا مشکل نیستند و با ساخت دو سریال کل این ماجرا تمام می شود. سعی می کنم با نهایت خوش بینی به این حرف ها نگاه کنم. واقعا آقای پناهیان ماجرا را این قدر ساده فرض کرده؟ یعنی می شود؟ اگر قبل از سال ۵۷ بود فهم سخنان آقای پناهیان خیلی سخت نبود. می گفتیم هنوز با واقعیت مواجه نشده. می گفتیم رسانه را نمی شناسد. می گفتیم تا حالا تجربه ای در این زمینه ها نداشته و گمان می کند رسانه چیزی است از جنس منبر. اما حالا که قریب به چهل و پنج سال از انقلاب می گذرد آیا باز هم می توان چنین قضاوتی درباره حرف هایی از این دست داشت؟

 

در بخشی دیگر از این یادداشت آمده است؛

می دانید قسمت هولناک ماجرا کجاست؟ این که آقای پناهیان واقعا به این حرفی که گفته معتقد باشد. فاجعه بار است. اگر صرفا این حرف ها را برای دل خوش کنک مخاطبانش زده باشد ایرادی ندارد. اگر برای تصویب یکی دو سریال از سمت دوستانش گفته باشد بازهم طوری نیست. این همه سریال آبکی و شعاری ساخته می شود این دوتا هم روش. اصلا مهم نیست.آن هم وقتی روز بروز دارد از مخاطبان تلویزیون کاسته می شود اما اگر آقای پناهیان جدی جدی آن هم بعد از این همه سال فکر کند مقوله ای مثل حجاب با ساخت دو سریال کلا تکلیفش مشخص می شود و دیگر اصلا کسی درباره این مسئله چند و چون نمی کند چه باید کرد؟ ماجرا را خیلی جدی گرفته ام؟ بله، جدی گرفته ام چون آن را آقای پناهیان بر زبان آورده و نه هیچ کاره حسنی مثل من. آقای پناهیان حرفش تعیین کننده است و خیلی ها که در مصدر امور نشسته اند حتی اگر حرفش را قبول هم نداشته باشند خودشان را ملزم می دانند بر اساس آن طرح و برنامه بریزند و منویات ایشان را تحقق بخشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: